Raiffeisen Bank se confruntă cu cea mai mare problemă din ultimii ani: bancomatele, site-ul şi serviciile sunt BLOCATE!

Ziua de 13 este un a cu ghinion pentru Raiffeisen Bank  şi clenţii săi. Banca se confruntă cu cea mai mare problemă din ultimii ani, întrucât toate serviciile sale sunt blocate. În aceast după-amiază nu se pot face plăţi nici la POS-uri, nici online, nici pe aplicaţiile mobile.  Call Center-ul spre care sunt direcţionaţi clienţii este supra-aglomerat şi nu mai face faţă. 

UPDATE:  Răspunsul Raiffeisen la sutele de mesaje lăsate de clienţi pe pagina de Facebook a băncii, singura care a funcţionat normal, este următorul:

„In prezent intampinăm un incident ce impactează utilizarea cardurilor și afișarea informațiilor în cadrul platformelor de internet banking. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat și vă asigurăm că lucrăm la soluționarea acestuia în cel mai scurt timp posibil. Vă multumim pentru înțelegere!”

UPDATE. 20.30 – Aplicaţia de mobil şi-a reluat funcţionarea 

UPDATE. 20.20Site-ul băncii şi-a reluat activitatea

Pe pagina de Facebook a băncii clienții se plângă că s-au trezit în ipostaze sensibile:

„Am lăsat caruciorul la casă, bag picioarele n ea de treabă”, susține un client.
„Nu merge nimic de Raiffeisen, extrageri de la ATM uri cu cardurile de la alte banci, da. În rest, nici topup în Revolut, nici plata cu card sau telefon … nimic. Nici telefoanele de la Raiffeisen nu”, adaugă un altul. 
„Raiffeisen, trimite pe cineva la Selgros să mi plătească cumpărăturile. Că banii mei îs pe cardul de la voi. Hai că aștept la casa 3”, a rezumat cel mai bine situația un alt client.

Clienții au mai trecut prin astfel de probleme pe 21 octombrie 2017. Nu au funcționat site-ul, serviciul call-center sau plata cu cardul.

„O serie de componente au trebuit înlocuite şi repornite manual. Evenimentul a fost coroborat şi cu un proces de închidere de zi. Planul de continuitate a fost activat, etapele de acţiune şi implementare trebuie însă parcurse progresiv indiferent de presiunea de timp, pentru că datele şi tranzacţiile clienţilor noştri sunt prioritare.”, a anunţat acum atunci Raiffeisen Bank.

În 2020, banca a avut probleme cu dublarea tranzacțiilor. Au fost afectați clienții ING și BCR. Banca și-a asumat oficial vina pentru acest incident.

„Din cauza unei erori tehnice, unele dintre tranzacțiile efectuate de către clienți ai altor bănci la terminale Raiffeisen Bank în data de 30.01.2020 sau în data de 29.01.2020 au fost procesate de două ori. Lucrăm, împreună cu procesatorul de plăți, pentru remedierea situației în cel mai scurt timp posibil.”, a anunţat atunci Raiffeisen Bank. 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.