PMP solicită o strategie coerentă pentru promovarea turistică a judeţului Braşov şi transformarea într-un punct de atracţie pe toată perioada anului

Deşi este în Top 3 al judeţelor din România, din punct de vedere al numărului de turişti atraşi, Braşovul se mişcă haotic într-un domeniu pe care în trecut îl stăpânea foarte bine. PMP propune judeţului Braşov o strategie coerentă în domeniu, care să facă din această destinaţie nu doar una de tranzit sau de weekend, aşa cum este acum, ci şi una pentru vacanţă. Din acest motiv, PMP propune în echipa sa pentru Consiliul Judeţean un specialist în turism, în persoana lui Tudor Blendea, antreprenor în domeniu.

„Vorbim de mult timp despre promovarea integrată a obiectivelor medievale din judeţul Braşov – cetăţi sau biserici fortificate, dar încă nu avem circuite suficient de bine puse la punct, astfel încât turiştii români sau străini să se gândească la judeţul nostru ca la unul unde pot alege din mai multe variante de destinaţii. Avem unele evenimente cunoscute, însă prea puţine. Majoritatea sunt solitare, fără continuitate, care pe termen lung nu au reuşit să se transforme într-un punct de atracţie turistică şi, mai departe, de sprijin pentru economia locală, aşa cum ar fi normal. În acest context, ne propunem să dezvoltăm câteva circuite turistice locale, atât de vară, cât şi de iarnă, care să includă atracţii din toate zonele judeţului, astfel încât, pe de o parte, vizitatorii să fie mulţumiţi de ceea ce văd aici, iar pe de altă parte, cât mai mulţi braşoveni să simtă beneficiile pe care le poate aduce această ramură a economiei, în bunăstarea comunităţii”, a explicat Tudor Blendea, specialistul în turism pe care PMP îl propune în echipa pentru Consiliul Judeţean Braşov.

Una dintre modalităţile de dezvoltare a turismului, propuse de PMP, vizează şi dezvoltarea, în paralel, a turismului de vară, cu cel de iarnă. Candidatul PMP pentru preşedinţia Consiliului Judeţean, George Antohe, spune că partidul său va susţine tot ceea ce ţine de dezvoltarea pârtiilor de schi în Poiana Braşov şi din alte locuri din judeţ care s-ar pretează la astfel de investiţii, dar şi ceea ce ţine de dezvoltarea unor trasee tematice în natură, pe timp de vară.

„Există deja o domeniu de schi în Poiana Braşov, care este însă o atracţie mai mult pentru turiştii români. Există şi un proiect de prelungire a acestora, spre Râşnov, pe care, în măsura în care va ţine şi de noi, suntem deschişi să îl susţinem. Avem schi la Predeal şi în Ţara Făgăraşului. Pentru acesta însă, este nevoie e o campanie susţinută de întreţinere şi promovare, care să atragă turiştii aici. Însă, pe timp de vară, turiştii au prea puţine obiective care să-i aducă spre zona de munte a judeţului Braşov. De aceea ne propunem să susţinem crearea, ca investiţii de termen scurt şi mediu, a unor trasee tematice în natură, între localităţi, fie că vorbim despre unele pentru biciclete, mountain biking, photo hunting, căţărare sau, de ce nu, caiac şi rafting. Putem găsi resurse şi suntem convinşi că judeţul nostru are ce să ofere vzitatorilor”, a încheiat George Antohe. 

 

1 Trackback / Pingback

  1. PMP solicită o strategie coerentă pentru promovarea turistică a judeţului Braşov şi transformarea într-un punct de atracţie pe toată perioada anului - NewsTimes

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.