FOTO. Pasageri blocaţi de câteva ore în Aeroportul Braşov – Ghimbav. Problema ar fi o roată dezumflată la avionul care trebuia să decoleze la primele ore ale dimineţii

Zeci de pasageri sunt blocaţi de ore bune în Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav, după ce un avion care trebuia să îi ducă la Bruxelles şi-a amânat plecarea din cauza unei defecţiuni tehnice.

Pasagerilor care au cerut informaţii despre aeastă problemă li s-a spus că ar fi vorba despre „o roată dezumflată” a avionului, însă deocamdată nu li s-a comunicat şi ora aproximativă la care vor putea zbura spre destinaţia aleasă.

Cursa afectată de această problemă este DN321 Braşov – Munchen – Bruxelles, al companiei aeriene Dan Air. Avionul trebuia să decoleze la ora 8.20, însă pasagerii spun că la 7.45 li s-a comunicat că această cursă va întârzia.

„Iniţial, ni s-a spus, la instalaţia de sonorizare aeroportului, că decolarea va întârzia 60 de minute (9.20 – n.r). Acum, ni s-a spus că va întârzia câteva ore, dar fără să specifice exact cât. Un avion a sosit la 8.10 şi stă pe pistă, dar este o problemă. Ni s-a spus că este o roată dezumflată la avion”, ne-a transmis o pasageră care este blocată în aeroport de la primele ore ale dimineţii.

După 3 ore, pasagerilor li s-a comunicat că avionul va decola la 14.30

Până la 10.30, pasagerii nu au avut voie să părăsească terminalul, deşi unii dintre ei erau acolo de la ora 7.00 şi au solicitat să iasă pentru a-şi cumpăra un sandviş sau altceva de mâncare.

Cu puţin timp în urmă, pasagerii au primit informaţia că operaţiunile de îmbarcare vor reîncepe „peste 4 ore din acest moment” (ora 14.30, n.r), pentru cei care aleg ca între timp să părăsească aeroportul. De altfel, de curând, ei au primit şi permisiunea de a părăsi terminalul, cu solicitarea de a se întoarce în timp util pentru a face procedurile de îmbarcare începând cu ora 14.30.

Nu este prima dată cât o aeronavă Dan Air este imobilizată pe aeropor, din cauza problemelor tehnice

Nu este prima dată când o aeronavă a Dan Air este imobolizată pe aeroport din cauza unor probleme tehnice. Reamintim că în luna iunie, un avion al operatorului aeriaon amintit a stat parcat mai multe ore la Ghimbav, după ce o pasăre a fost apirată de motor.

Întârzierea a fost cauzată atunci de faptul că pe Aeroportul de la Brașov nu existau tehnicieni care să verifice aeronava și au fost aduse echipe de la Craiova și București. După acest episod, directorul Aeroportului Internațional Brașov, Alexandru Anghel, a declarat că se va rezolva problema echipelor tehnice.

De asemenea, el a menționat că astfel de echipe sunt obligatorii doar la aeroporturile pe care operatorii aerieni și-au stabilit baza.

1 Comentariu

  1. La aeroport pasagerii isi deüun bagejele si trec, dupa verificarea documentelor intr-o zona de plecare, adica „parasesc” teritoriul tarii. In cazul de fata au asteptat acolo pana la orele 18:00 cand a avut loc inbarcarea. In acesasta zona exustau banci, WC, camera pentru bebelusi si surse da apa potabila racorita ci pahare. Daca vroiai sa cumperi ceva, mancare, de baut sau om cafea trebuia sa perasesti acea ziona, adica sa „reintri” in tara. In acea zona a aeroportului erau niste automate de bauturi si de cafea. Ca sa cumperi ceva de mancare, sa mergi la un restaurant, trebuia sa mergi (cu taxi) la Ghimbav sau Brasov. La intoarcerea trebuia din nou sa treci prin filtrele politiei pentru a „parasi” teritoriul Romaniei. O fi atat de greu sa se instaleze si in aceasta zona macar un automat de cafea? Eu aveam macar un sandviş si ceva cozonac la mine. Am mers totusi la Brasov sa mananc ceva.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.