Site icon

Consiliul Județean Brașov a lansat o licitație de aproape 2 milioane de lei pentru echipamente necesare aeroportului. Acestea trebuie livrate în 12 luni

Având în vedere că la jumătatea anului viitor ar urma să fie gata lucrările la noul aeroport de la Ghimbav, Consiliul Județean Brașov a lansat o licitație împărțită în 3 loturi, pentru achiziționarea unor echipamente necesare funcționării aeroportului, valoarea acestora fiind estimată la 1.990.050 lei, fără TVA.

Procedura de achiziție publică a fost lansată în 15 iulie, termenul de depunere a  ofertelor este 17 august 2020, iar firma care va câștiga licitația va trebui să livreze echipamentele în termen de 12 luni de la data intrării în vigoare a contractului.  Practic, aceste echipamente vor fi livrate, cel mai probabil în a doua jumătate a anului 2021. 

Ce echipamente va achiziționa Consiliul Județean Brașov 

Va fi funcțional aeroportul în anul 2021? 

Reamintim că în ultimii ani, Consiliul Județean Brașov a anunțat ca termen de finalizare a lucrărilor la aeroport anii 2020, apoi 2021. Ba mai mult, la începutul acestui an, tour operatorii din România au precizat că iau în calcul faptul că la jumătatea anului viitor se va putea zbura de pe aeroportul de la Ghimbav. Totuși, trebuie menționat că în acest moment, la aeroportul de la Ghimbav se lucrează la terminal și la alte nouă obiective. Pe de altă parte, în cursul acestei veri, Consiliul Județean a anulat contractul prin care consultanții de specialitate ar fi trebuit să stabilească dacă la aeroport se va amenaja un turn de control virtual sau se va construi unul clasic, iar o nouă licitație pentru contractarea acestor servicii nu a fost lansată. 

De asemenea, după finalizarea tuturor lucrărilor, aeroportul va trebui să treacă prin procedurile de autorizare. Nu în ultimul rând, va fi nevoie de angajarea și specializarea personalului, care, la fel, va ocupa timp. 
 

Exit mobile version