Alt operator, aceleași țepe. Fly Lili începe cu stângul la Brașov. Compania a fost promovată și de ministrul Dezvoltării, Adrian Veștea

După zborurile inaugurale de pe Aeroportul Internațional Brașov – Ghimbav ce s-au desfășurat vineri, compania Fly Lili o ia pe pe urmele Dan Air și anulează sau reprogramează curse.

„Compania aeriană Fly Lili amână debutul unor rute planificate să fie operate de la aeroportul Brașov până în 4 iulie 2024, în cel mai bun caz. Astfel, zborurile de duminică și din prima jumătate a săptămânii viitoare dintre Brașov și Nuremberg, Salonic și Roma au fost anulate, conform datelor din sistemul de rezervări”, se arată într-un mesaj postat pe pagina de Facebook BoardingPass.

Conform aceleiași surse, compania are înmatriculate în prezent doar două avioane, unul folosit pentru curse neregulate, iar celălalt utilizat pentru compania Air Cairo.

Alte avioane de tip A319 pe care Fly Lili le-a achiziționat sunt în diverse stadii de pregătire pentru înmatriculare dar, potrivit surselor BoardingPass, niciunul dintre ele nu va fi pregătit pentru zboruri în perioada imediat următoare.

Fly Lili a mers „la noroc”

Compania Fly Lili a fost promovată intens de Consiliul Județean Brașov, dar și de către ministrul Dezvoltării, Adrian Veștea. Totuși, după primele zboruri, acest operator aerian s-a dovedit a fi cel puțin la fel de neserios ca Dan Air, care, la fel, a avut probleme după primele zboruri de la aeroportul de la Ghimbav.

Totuși, între cei doi operatori există câteva deosebiri. În primul rând, Dan Air a început să opereze de pe aeroport imediat după deschiderea acestuia, după un program scurt, de 12 ore. De altfel, din cauza acestui program, de mai multe ori, Dan Air a fost pusă în situația de a ateriza la București, Sibiu sau Bacău. Din cauza acestui program, Dan Air a avut o relație încordată cu administrația județeană brașoveană, dar și cu managerii Romatsa.

În schimb, companiei Fly Lili i-a fost pus la dispoziție programul de 16 ore și e promovată de conducerea Consiliului Județean Brașov, însă, cel puțin la început, operatorul aerian nu a răspuns acestor „favoruri” cu o gestionare serioasă a zborurilor. A preferat să scoată la vânzare biletele și să spere că „se vor alinia planetele” în ceea ce privește autorizarea aeronavelor.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.