Joi, 12 septembrie 2013, a fost finalizată tranzacția Auchan/ Real vizând achiziția a 20 de hipermarketuri Real în România, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între Grupul Auchan și Metro Group. Printre cele 20 de hipermarketuri care vor fi preluate se află şi cel din Braşov.
“Calendarul nostru este unul ambițios, dorim să realizăm convergența celor 20 de magazine și trecerea sub marca și comerțul Auchan în mai puțin de un an. Prioritățile noastre, în această perioadă, sunt: integrarea celor 5000 de noi colaboratori, oferind fiecărui colaborator șansa la reușită, cucerirea și fidelizarea de noi clienți, propunându-le un comerț bazat pe discountul generalizat, cu o gamă vastă și pertinentă de produse de calitate, ieftine și la cele mai mici prețuri și construirea unei companii lider și responsabile”, a declarat Patrick Espasa, Director General Auchan România.
Auchan România, în noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise și alte două în construcție, o suprafață netă de vânzare de 252.000 m2, peste 10.000 de angajați, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienți anual și o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe. Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privați din România și a doua rețea de comerț, ca suprafață totală de vânzare la nivel național.
Cifre cheie Auchan România, în noua dimensiune
- 31 de magazine deschise și alte două în construcție
- 252.000 m2 – suprafața totală netă de vânzare
- 3 platforme logistice
- 10.125 de angajați
- 70 milioane de clienți
- Peste 4,5 miliarde de lei cifra de afaceri comună, fără taxe.