Licitația prin care Primăria a încercat să concesioneze locurile din parcările publice din municipiul Brașov, lansată în 19 ianuarie 2018, a fost suspendată în 16 februarie. Decizia a fost luată după ce în 12 februarie, 13 februarie și 16 februarie au fost depuse 3 contestații de către firmele interesate de acest contract.
Potrivit anunțului postat pe siteul Sistemului Electronic de Achiziții Publice, procedura lansatà de Municipalitate vizează concesionarea, pentru o perioadă de 10 ani, a 10.200 de locuri din parcările publice cu plată din municipiul Braşov. Numărul acestor parcări este de cinci ori mai mare față de cel care acum este gestionat de operatorul privat P&P, cu care Primăria Brașov are contract în momentul de față.
Noul contract ar urma să se semneze pentru o perioadă de 10 ani, perioadă în care Primăria ar urma să încaseze o redevență minimă de 35% din veniturile încasate de concesionar din exploatarea parcărilor, dar nu mai puţin de 400.000 lei/lună.
Totodată, prin caietul de sarcini au fost impuse mai multe condiții privind plata parcărilor, dar și gestionarea relației cu clienții (Vezi AICI detaliile licitației).