Site icon

„Brașov, oraș din poveste 2018“ se deschide de la 1 Decembrie. Târgul de Crăciun din Piața Sfatului va avea 40 de căsuțe, alocate pe criterii noi

În acest an, Târgul de Crăciun din Piața Sfatului va avea 40 de căsuțe, dintre care 39 vor fi ocupate de comercianți și producători din România, în urma unei evaluări făcute pe baza unor criterii nou introduse din acest an. O căsuță va fi alocată unor comercianți veniți din Nurnberg, oraș înfrățit cu Brașovul. Faţă de anii trecuţi, când începea la 5 decembrie, acum Târgul de Cerăciun se deschide la 1 Decembrie. 

Conform instrucțiunilor stabilite de Primărie, comercianții și producătorii care vor să ocupe o căsuță la Târgul de Crăciun din Piața Sfatului trebuie să își depună la Primărie un dosar cu toate documentele comerciale dar și cu o descriere detaliată a activităților pe care le vor desfășura la târg. Dosarele pot fi depuse la Primăria Brașov în perioada 31.10- 06.11.2018.  

În urma evaluării, care se va face până la data de fiecare dosar va primi punctaje, în funcție de criteriile pe le atinge, astfel: 

Fiecare dintre cele trei categorii va avea câte o pondere în punctajul final obținut de fiecare comerciant care vrea să vândă la târg: 40%, 30%, respectiv 30%.  După evaluarea fiecărui dosar, urmează o întâlnire la Primărie, în cadrul căreia comercianții înscriși își vor alege locul în Piața Sfatului, în funcție de punctajul obținut. 

Târgul de Crăciun „Brașov, oraș din poveste“ pune la dispoziția comercianților 39 de căsuțe: 4 pentru vânzarea de băuturi, 15 pentru meșteri și meșteșugari și 20 pentru vânarea de alimente.  

Etape de atribuire a căsuțelor pentru comercianți, la Târgul de Crăciun 

În vederea stabilirii punctajului, ofertanții vor face  dovada participării la evenimente similare organizate în Piața Sfatului și vor prezenta detaliat activitățile pe care le vor organiza în cadrul târgului. Comisia constituită conform Dispoziției de Primar verifică existența înscrisurilor solicitate. Dosarele care nu conțin documentele solicitate vor fi respinse. Comisia va publica pe site-ul Primăriei www.brasovcity.ro și la avizierul instituției, lista dosarelor care trec în etapa II de evaluare până la data de 09.11.2018. 

În data de 16.11.2018, comisia va publica pe site-ul Primăriei www.brasovcity.ro și la avizierul instituției lista dosarelor declarate admise.

Contestațiile se vor depune în data de 19.11.2018 la Primăria Municipiului Brașov, b-dul Eroilor nr.8 – Centrul de Informare pentru Cetățeni – masa 4 sau 5, iar în data de  21.11.2018, comisia va publica pe site-ul Primăriei www.brasovcity.ro și la avizierul instituției, rezultatul în urma analizării acestora.  

În data de 22.11.2018 ora 10.00, se vor repartiza căsuțele din Piața Sfatului în funcție de punctajul obținut în urma analizării dosarelor.

Ocuparea spațiului din Piața Sfatului se face contra unei taxe de 3 lei/mp, fiecare căsuță având 9 mp. Comercianții trebuie să plătească, în plus, și chiria pentru căsuțele de la Regia Publică Locală a Pădurilor „Kronstadt“. 

Exit mobile version