Unul dintre proiectele „de suflet” ale ministrului Transporturilor este cel de modernizare a DN 73. În 20 mai, Răzvan Cuc a rupt teatral contractul cu firma spaniolă Azvi, care se ocupă de modernizare, a cerut conducerii Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere să rezilieze contractul, apoi s-a răzgândit și a „lipit” contractul. Marți, când a venit pentru a verifica stadiul lucrărilor la capătul de autostradă Predeal – Cristian, Cuc a declarat că „până în 15 august la DN 73 s-au închis casetele de lărgire care au fost deschise în primăvară. Se lucrează la restul casetelor care vor fi gata până în 15 noiembrie”.
În prezent se lucrează la noul pod de la Pănicel (aproape de Râșnov).
Lucrările de modernizare a DN 73 au început în 19 mai 2014 și sunt executate de Asocierea Azvi SA – Straco Grup SRL – Piomar Development – Tractebel. De-a lungul anilor au fost anunțate mai multe termene de finalizare a proiectului, ultimul dintre ele fiind sfârșitu anului 2020.