Primăria municipiului Brașov va plăti aproape 10.000 de lei unei firme din București, care să se ocupe de cesiunea mărcii FC Brașov la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM). Firma care va asigura acest serviciu este Wiezmann Ariana & Partners Agenție de Proprietate Intelectuală, o companie din Sectorul 4.
Contractul a fost atribuit direct de către Primăria Brașov, pentru suma de 9.604 lei fprp TVA (2.009 euro). Din această sumă, 2.250 de lei va fi alocată întocmirii documentației, 1900 de lei depunerii documentației la OSIM, 950 de lei costă taxele aferente procedurii, iar 135 d elei, publicarea deciziei de cesiune a mărcii în Buletinul Oficial.
Adunarea Generală a Creditorilor FC Braşov SA, societate aflată în faliment, a acceptat propunerea Primăriei Braşov ca marca şi însemnele legendarului club braşovean să intre în posesia Municipalităţii. Pe 20 decembrie, consilierii locali au votat în cadrul şedinţei extraordinare a Consiliului Local ca numele, palmaresul, culorile, emblemele şi toate celelalte elemente care ţin de OSIM (Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci) vor trece în patrimoniul Primăriei.
Pentru a prelua marca și însemnele clubului, Primăria Brașov a plătit 35.000 de lei.