Din 25 martie, AJOFM Brașov va desfășura programul cu publicul doar prin mijloace electronice

Începând cu data de 25 martie 2020, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Braşov, inclusiv agenţia locală şi punctele de lucru, recomanda ca desfăşurarea programului de lucru cu publicul să se realizeze doar prin mijloace electronice (e-mail, fax, telefon).

În cazul în care există persoane fizice sau juridice care nu au acces la mijloacele de comunicaţie mai sus menţionate, AJOFM Braşov a creat un spaţiu, special amenajat la sediul fiecărei agenţii/punct de lucru, la intrarea în incinta acestora, în care se vor depune fizic documentele, ce vor fi preluate periodic de către funcţionarii instituţiei. Răspunsurile la solicitările persoanelor fizice sau juridice vor fi comunicate tot electronic la adresa de e-mail/fax/telefon ce vor fi menţionate pe documentele depuse.

În vederea limitării pe cât posibil a deplasării persoanelor care se afla în situaţia de a depune un dosar de şomaj, la sediul agenţiei, din motive de siguranţă, a fost creată adresa de e-mail dosare@ajofm-bv.ro, unde se pot transmite documentele pentru stabilirea indemnizaţiei de şomaj.

Pentru eficientizare în înregistrarea şi prelucrarea dosarelor vă rugăm să menţionaţi la rubrica – Subiect – „dosar de şomaj şi numele persoanei”, iar în textul mesajului, un număr de telefon.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.