Site icon

Ce avem voie și ce ne este interzis în Brașov, în starea de alertă. Instituțiile din subordinea Consiliului Local Brașov au anunțat noul program cu publicul

Începând cu data de 15 mai, odată cu instituirea stării de alertă la nivel național și în urma unei analize avute cu fiecare instituție din subordinea Consiliului Local, Primăria Brașov a stabilit mai multe măsuri de prevenire a răspândirii virusului COVID 19:

 Direcția de Asistență Socială: vârstnicii de la căminul din Noua nu pot fi vizitați 

Pe perioada stării de alertă continuă să fie suspendată activitatea cu publicul pentru centrele de zi și centrul de recuperare neuromotorie de tip ambulatoriu, respectiv:

În centrele rezidențiale destinate persoanelor vârstnice se asigură măsurile de continuitate a activităţii pe durata stării de alertă și se interzice accesul aparținătorilor și vizitatorilor în incintă, pe toată perioada declarării stării de alertă.

Linia telefonică de tip Telverde destinată persoanelor vârstnice – 0800 402 123 – va continua să funcționeze, de luni până vineri, în intervalul orar 8.00 – 16.00.

Trusoul pentru nou-născut se va distribui în continuare în fiecare zi de joi, între orele 09.00-11.00, la sediul DAS Brașov din str. Panselelor nr. 23, conform programării telefonice.

Seniorii beneficiari ai Campaniei “Dar din suflet pentru seniori“, derulată cu ocazia Sărbătorilor Pascale 2020, care nu au primit tichetele sociale sau pachetul cu alimente vor putea solicita acordarea acestui ajutor pe tot parcursul anului 2020.

Serviciul de Administrare Creșe: cererile pentru înscrierea copiilor se primesc online 

creșele din municipiul Brașov au, în continuare, activitatea suspendată;

– cererile pentru înscrierea copiilor în creșă se pot depune, în continuare, pe adresa de e-mail office@cresebrasov.ro, completând formularul: https://www.cresebrasov.ro/Cerere_de_inscriere_in_cresa.pdf

Instituțiile de cultură: activitate suspendată 

 Teatrul Sică Alexandrescu, Opera Brașov, Teatrul Arlechino și Filarmonica Brașov vor avea activitatea suspendată în continuare, cel puțin în perioada declarării stării de alertă și de aplicare a măsurilor prevăzute pentru această perioadă.

Clubul Sportiv Municipal Corona Brașov: fără facilități prevăzute de Guvern 

Având în vedere faptul că acestă structură sportivă a Municipalității nu dispune de facilitățile prevăzute în Ordinul comun al Ministerului Tineretului și Sportului și Ministerului Sănătății, toate secțiile acestui club sportiv au activitatea suspendată, în continuare.

Piețele trec la programul de vară 

Toate piețele din municipiul Brașov au program normal de vară, luni-sâmbătă: 7.00-20.00, iar duminică 7.00-16.00, cu excepția halei Star, unde programul se încheie (duminică) la ora 14.00. 

Grădina Zoologică: parțial deschisă

Începând cu data de 19.05.2020 Grădina Zoologică va avea program de funcționare normal pentru perioada de vară: marți-duminică, 9.00-20.00, cu următoarele precizări:

 

Program cu publicul

Primăria Brașov – Centrul de Informații pentru Cetățeni

Luni-vineri: orele 8.00-14.00, cu pauze de dezinfecție de 15 minute la ora 10.00 și ora 12.00

 Direcția de Asistență Socială

Luni-vineri, între orele 08.30 – 14.30, cu pauză între orele 11.00 – 11.30 pentru dezinfecție.

Direcția Fiscală

Luni, marți, joi, vineri, între orele 08.00 – 14.30.

Miercuri: 8.00 – 18.30.

 Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor

Serviciul Evidența Persoanelor

Luni-joi, între orele 08.30 – 14.30;

Vineri, între orele 08.30 – 13.00.

În intervalul 11,00 – 11,30 se execută activități de dezinfecție a încăperilor destinate relației cu publicul.

Notă: În ultima zi de vineri din fiecare lună nu se primesc cereri pentru eliberarea actului de identitate,  însă se eliberează cărțile de identitate și cărțile de identitate provizorii pentru dosarele procesate;

Depunerea cererilor pentru eliberarea actului de identitate se face pe baza programărilor on-line.

Rezervările prin programări on-line făcute pentru luna mai pentru intervalul 08,00 – 08,30 rămân valabile.

Serviciul Stare Civilă

Birou Naşteri  (înregistrări nașteri):

Luni-joi:

Vineri:

Birou Căsătorii (Depuneri declarații de căsătorie):

Luni-vineri: 8.30-11.00

Birou Decese:

Luni-Joi: 8.30-14.30;

Vineri: 8.30-13.00;

Sâmbătă: 8.00-13.00.

Birou Arhivă:

8.30-11.00 – Depuneri cereri pentru eliberare duplicate certificate stare civilă, dovezi, înscrieri mențiuni, recunoașteri paternitate, stabilire filiație, încuviințarea purtării numelui,  etc

14.00-14.30- Eliberări documente;

8.30-12.00 – Depunere cereri şi eliberări documente.

Birou transcrieri, schimbări de nume, rectificări, înscrieri menţiuni din străinătate, divorţuri administrative:

În intervalul 11,00 – 11,30 se execută activități de dezinfecție a încăperilor destinate relației cu publicul.

La toate ghișeele Serviciului Stare Civilă accesul se face pe baza bonului de ordine generat de sistemul electronic de ordonare numerică.

Exit mobile version