În această după-amiază, persoanele care dețin un cont la Raiffeisen au avut parte de o surpriză neplăcută dacă au vrut să facă plăți cu cardul, online sau cu aplicaţia mobilă. Niciuna dintre acestea nu a funcţionat, accesul fiind complet blocat. Totul se întâmplă într-o perioadă în care suntem îndemnaţi să facem cât mai mult plăţi cu cardul şi plăţi pnline pentru a evita contactul direct cu alte perioade sau cu banii cash şi a evita astfel răspândirea noului coronavirus.
Azi, plățile de orice fel cu carduri Raiffeisen sau din conturile deschise la aceste bănci au fost imposibile din cauza unor “probleme de server”. Clienţii băncii nu au fost însă informaţi despre aceste probleme. După minutre bune în care oamenii nu au ştiut ce se întâmplă cu cardul lor sau contul lor, banca a pus un anunţ pe site prin care informa că problemele sunt la nivelul serverului unde sunt arhivate datele băncii şi ale clienţilor. Între timp, şi call center-ul băncii a fost luat cu asalt.
„Aplicatia este momentan indisponibila. Echipa noastra de specialisti lucreaza chiar acum la remedierea situatiei. In acest timp, pentru efectuarea tranzactiilor, te rugam sa mergi in orice agentie Raiffeisen Bank sau daca ai serviciul Raiffeisen Direct activ, te pot ajuta colegii nostri din Call Center”, este mesajul care a apărut, într-un final, pe site-ul băncii.
Doar că….nici “colegii de la Call Center” nu au reuşit să facă faţă. Mai mult, clienţii nu au primit nici clasicele scuze pentru deranjul creat sau posibila situaţie neplăcută în care au fost puşi.