Site icon

FOTO. Lucrările la cele șapte obiecte necesare funcționării Aeroportului Internațional Brașov, finalizate în proporție de 70%

Începute în luna iulie a acestui an, lucrările la cele șapte obiecte necesare funcționării Aeroportului Internațional Brașov (clădirea energetică, remiza PSI, posturile de control acces, gospodăria de apă, parcarea și drumul de acces între terminal şi DJ 103 C, drumurile tehnologice interioare, precum şi rețelele interioare de utilităţi) au ajuns la un procent de realizare de 70%, a anunțat vineri, directorul executiv al Direcţiei Implementare Aeroport din cadrul Consiliului Judeţean Braşov, Alexandru Anghel.

Cele șapte obiecte sunt realizate de Asocierea  SC BOG’ART SRL – SC UTI Facility Management SA, valoarea contractului fiind de 37.157.426,78 lei.

 În ce stadiu sunt cele șapte obiecte:

În scurt timp începe proiectarea altor construcții

În altă ordine de idei, echipa de implementare a Aeroportului urmează să primească în aceste zile forma finală a studiului de fezabilitate pentru clădiri și infrastructură anexe la Aeroportul Internațional Brașov, elaborat de asocierea SC PENCRAFT SRL – SC MIHUL SRL.

Construcţiile şi infrastructura care vor fi proiectate sunt clădirile în care vor funcţiona birouri operaţionale, arhive, garaje pentru autospecialele de deszăpezire, pentru degivror şi echipamentele Friction Tester, magazii de piese şi vestiare, alături de tancul și platforma de alimentare cu combustibil, platforma de sortare a deșeurilor, amenajarea peisagistică şi sistematizarea zonei verzi din vecinătatea Terminalului, sistemul de irigație a suprafețelor înierbate, soluția pentru colectarea separată a scurgerii lichidului de degivrare și antigivrare, precum şi staţiile de încărcare pentru autovehicule electrice.

„În perioada imediat următoare vom aproba studiul de fezabilitate în Comisia Tehnico-Economică a Consiliului Judeţean după care firmele de proiectare vor trece la elaborarea proiectului tehnic pentru clădirile şi infrastructura care vor completa Aeroportul. În privinţa şantierelor deschise pe amplasamentul de la Ghimbav, avem şedinţe săptămânale cu reprezentanţii firmelor, astfel încât să identificăm din timp toate problemele care ar putea interveni în buna desfăşurare a lucrărilor şi să avem soluţiile pregătite”, a explicat directorul executiv Alexandru Anghel.

 

Exit mobile version