Site icon

De ce nu răspunde nimeni la call-center-ul DSP Brașov. Directorul instituției spune că problema s-a rezolvat

De multe ori, de-a lungul acestei pandemii, şi cu precădere în ultima perioadă, braşovenii s-au plâns că nimeni nu răspunde la numărul de call-center al Direcţiei de Sănătate Publică, pentru a le da informaţii sau lămuriri. Prezentă ieri într-o conferinţă de presă iniţiată de prefectul judeţului, Cătălin Văsii, dr. Claudia Bularca – director executiv al DSP Braşov a pus situaţia pe seama personalului insuficient pe care instituţia în are.

„Avem o linie cu cinci ieşiri şi personal suficient”, a declarat Bularca, adăugând că pe lângă activitatea de call-center, angajaţii DSP sunt „prinşi” cu numărul mare de anchete epidemiologice care sunt de făcut în județ.

Temporar totuşi, problema personalului insuficient pare a fi acoperită, cel puţin în ceea ce priveşte activitatea pe municipiul Braşov. Şi asta întrucât Direcţia de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local Braşov a detaşat o parte din personalul care în această perioadă nu are activitate la cabinetele medicale şcolare, către DSP. Astfel, medicii şi asistentele din cabinetele şcolare lucrează acum la DSP, fie în activitatea de call center, fie la susţinerea anchetelor epidemiologice care trebuie făcute.

De altfel, Claudia Bularca susţine că şi numărul mare de anchete epidemiologice este copleșitor pentru instituţia pe care o coordonează.

„Media zilnică din ultima perioadă a fost de 400 – 500 de cazuri pozitive pe zi. Asta înseamnă tot atâtea anchete epidemiologice. Este un volum de muncă imens”, a declarat Bularca.

DSP a primit sprijin şi din partea Universităţii Transilvania, care a pus la dispoziţia instituţiei o sală de la Institutul de Cercetare-Dezvoltare de la Bartolomeu, acolo unde personalul lucrează pentru efectuarea anchetelor epidemiologice. 

Exit mobile version