Programul de funcționare al Aeroportului Internațional Brașov – Ghimbav, mai precis între orele 7.00 și 19.00, este criticat de unul dintre operatorii aerieni și a stârnit nemulțumiri în rândul clienților care au cumpărat biletele pentru a decola și ateriza de pe aeroportul din Brașov, nu pentru a fi duși cu autocarul în București, Sibiu sau Târgu Mureș.
Unul dintre operatorii aerieni a dat vina ROMATSA pentru această situație, instituție care asigură controlul traficului aerian din centrul de dirijare a traficului de la Arad. De cealaltă parte, ROMATSA a menționat că prin acordul încheiat în luna martie cu Aeroportul Internațional Brașov – Ghimbav a fost stabilit în program de 12 ore (între 7.00 și 19.00), iar până la data de 15 iunie nu a primit vreo solicitare de prelungire a programului.
Pe de altă parte, trebuie menționat că serviciile asigurate de ROMATSA nu sunt gratuite. Astfel, în bugetul Regiei Autonome Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav pe anul 2023, actualizat printr-o hotărâre de Consiliu Județean Brașov în 17 mai, se arată că pentru serviciile prestate de ROMATSA este alocată suma de 5.827.090 lei.
Pentru acest an, în bugetul Regiei Autonome Aeroportul Internațional Brașov sunt prevăzute cheltuieli totale în valoare de 27.595.830 lei. Principala sursă de finanțare activității aeroportului o constituie subvențiile.