Site icon

Plăți dublate, la o mare bancă din România. Ce a promis instituția financiară

Mai mulți clienți ai ING Bank au avut probleme cu plățile efectuate cu ajutorul cardului, tranzacțiile fiind dublate, relatează Wall Street. Incidentele au fost făcute publice pe pagina de Facebook a băncii, unde clienții au scris comentarii la postări prin care instituția financiară își promova serviciile.

„ING, căutați să remediați problema majoră pe care o aveți, prin care ați luat banii oamenilor de pe carduri. În cazul meu m-ați lasat și fără bani și dator, în condițiile în care mai aveam bani pe card. Acum nu mai am nici bani, pentru ca mi i-ați luat și am și sold negativ. Adică mi-ați luat si banii, m-ați făcut și dator”, a scris un client al băncii.

UPDATE 14.00

ING a oferit un punct oficial de vedere cu privire la situaţia apărută:

“Vă informăm că în cursul zilei de miercuri, 02 august 2023, din motive independente de ING, generate de către o altă bancă acceptatoare de plăți (din România), o parte dintre tranzacțiile efectuate de către clienții ING la terminalele respectivei bănci acceptatoare au fost dublate. Precizăm că am oferit tot suportul clienților noștri afectați. În cursul acestei dimineți, tranzacțiile dublate ale clienților ING au fost corectate. Important: Această situație nu a fost determinată de către ING”.

Important: Această situație nu a fost determinată de către ING. 

**

Banca i-a anunțat pe clienți, prin răspunsuri la comentariile lor că „situația a aparut din cauza unei erori independente de ING Bank. Toate sumele dublate urmeaza sa fie reversate pe conturile clienților începând cu aceasta dimineata (3 august, n.r.)”.

De asemenea, reprezentanții băncii au spus că situația este generată și de comercianți, care autorizează plățile.

Exit mobile version