Pasagerii unei curse aeriene Dan Air ce trebuia să plece vineri de la Brașov la Londra au aflat de la jurnaliști că nu vor mai pleca în capitala Marii Britanii în ziua și la ora programată.
Vineri, compania aeriană nu a mai putut ridica o aeronavă de la Bruxelles, din cauza unor defecțiuni ale aparatului de zbor, iar accesul la un hangar în care să fie reparat avionul a fost obținut cu mare întârziere.
Între timp, la Brașov, pasagerii așteptau să vină avionul care urma să îi ducă la Londra și spre Roma, iar operatorul nu le-a transmis nicio explicație. Potrivit postului de televiziune Kanal D, comunicarea dintre operator și călători s-a făcut prin intermediul unui jurnalist care a venit la aeroport să facă o stire despre acest incident.
„Ne lovim de această nepăsare a agențiilor de handling, care comunică cum vor ei și când vor ei. E o agenție angajată pentru acest lucru”, le-a transmis directorul Dan Air călătorilor prin intermediul jurnalistului.
De cealaltă parte, călătorii s-au declarat nemulțumiți, în primul rând, de lipsa de comunicare a companiei aeriene.
Ulterior, pe pagina de Facebook, Dan Air a anunțat că zborurile au fost reprogramate pentru data de 16 septembrie, astfel că pasagerii au fost puși în situația de a-și căuta un adăpost pentru noapte.