Site icon

Primăria va plăti peste 77.000 lei, pentru promovarea Brașovului ca “Destinația anului”. În proiect este implicat și postul ProTV

Primăria Brașov va plăti 77.350 lei (cu tot cu TVA) uneia dintre firmele care organizează competiția Destinația Anului 2024, SC THE ENGINE MARKETING SRL, o firmă care are sediul în comuna brașoveană Ucea. Inițial, firma ceruse o sumă mai mare, 83.300 de lei cu TVA, însă municipalitatea nu a fost de acord cu prețul.

Pachetul de promovare include atât promovarea Brașovului în competiția Destinația Anului 2024 pentru turiștii din România, cât și pentru cei din străinătate. Printre altele, pentru a-i convinge pe români să vină la Brașov, va fi realizat un „segment de 12 minute filmat de echipa ProTV pentru Emisiunea «La Măruță» în 2 destinații din Județul Brașov indicate de beneficiar și difuzat pe televiziunea cu audiență națională” dar și un advertorial pentru platforma online stirileprotv.ro.

Cum va fi promovat Brașovul pentru publicul național, în competiția Destinația Anului 2024:

Pachet promovare axat pe atragerea de turiști din străinătate:

“Brașov – Destinația anului” este una dintre temele de campanie pe care USR a marșat mult în ultima vreme. În cazul în care îi va fi desemnat acest titlu, brașovenii trebuie să știe că au votat într-o competiție contra-cost, care este valorificată, în primul rând electoral.

Exit mobile version