Progresul este unul din pașii fundamentali cu ajutorul cărora Comprest se ghidează zi de zi și pe baza căruia și-a menținut de-a lungul celor 30 de ani de activitate în domeniul salubrizării traiectoria sănătoasă și pozitivă.
Tocmai de accea, dar și în scopul adaptării la noutățile în materie de tehnologie, la necesitățile clienților noștri și pentru a oferi o experiență de calitate în interacțiunea cu serviciile companiei Comprest, începând cu data de 01.08.2024, furnizorul de accesare și plată facturi va fi modificat. Toate conturile și informațiile înregistrate deja vor fi integrate automat în noua platformă. User-ul folosit până în prezent pentru accesarea platformei AQMETER va rămâne neschimbat, dar pentru finalizarea tranziției este necesară schimbarea parolei folosind link-ul ce va fi transmis utilizatorilor pe adresa de e-mail pusă la dispoziție, în perioada imediat următoare.
CUM CREEZ UN CONT NOU pe site-ul www.comprest.ro?
- Se accesează link-ul: www.client.comprest.ro.
- Se selectează tab-ul ÎNREGISTRARE.
- Se introduc datele solicitate: tipul de client(se va selecta din listă), numele, adresa de e-mail, codul de client și numărul de factură (doar numărul acesteia, nu și seria)
- Înregistrarea va fi finalizată ulterior bifării acordului GDPR și selectării butonului CREEAZĂ CONT.
Contul va putea fi ulterior accesat și modificat din tab-ul LOGIN.
Începând cu data de 01.08.2024, pentru plata serviciilor de salubrizare prestate de operatorul COMPREST, vor fi disponibile următoare modalități de plată:
- Online, prin cont pe pagina www.client.comprest.ro
- Prin platforma PAYPOINT
- Numerar/card bancar la casierii
- Numerar prin casierele de pe teren
- Prin transfer bancar.
Mai multe informații privind modificările în ce privește plata serviciului de salubrizare vor fi transmise și ulterior pe pagina www.comprest.ro/plata
COMPREST – de 30 de ani în domeniul salubrizării
(P – Articol al Comprest Brașov)