Ruta Brașov- Ghimbav și retur va fi asigurată de la 1 iulie de RATBV, a anunțat viceprimarul Ionel Fliundra.
Autoritățile au stabilit traseul dar și tariful, care este mai mic faţă de cel practicat în prezent de operatorul privat, respectiv 2,5 lei/ călătorie, faţă de 3 lei- călătorie.
Autobuzele vor circula cu o frecvenţă de 30-40 de minute.
Viceprimarul Ionel Fliundra a anunțat că pe viitor, toate stațiile de pe traseu vor fi amenajate și vor avea inclusiv refugii cu afișaj electronic. Investiția pentru amenajpri este bugetată în acest an cu 800.000 de lei, dar nu s-a pornit deocamdată o procedură de achiziţie publică, astfel că este de aşteptat ca aceste staţii să fie utilizate pentru început, într-o formă „brută“, pentru ca apoi să fie modernizate după ce va fi angajată o firmă.
Traseul aprobat de Agenția de Transport Metropolitan Brașov este următorul:
Stadionul Municipal – (Hornbach) – Service (vis-a-vis de Auchan) – Metro – Pendiunea Diamant (DN1) – Str. Făgăraşului, intersecţia cu strada Lungă – strada Morii, lângă Primărie – strada Morii, la Troiţă – Piaţa Ştefan cel Mare – strada Petuniei (cap de linie) – strada Crizantemei, la Grădiniţă – strada Genţianei (la blocurile de locuinţe sociale), incinta TESS – (Hornbach) – strada Cărămidăriei (vis-a-vis de Auchan) – Stadionul Municipal.
Staţia de la Hornbach este încă în discuţii, a precizat viceprimarul oraşului Ghimbav, întrucât este pe teritoriul Braşov, iar pentru utilizarea ei este nevoie de avizul Municipalităţii.
Primăria Ghimbav urmează să participe anual la Asociația de Transport Metropolitan Brașov, care operează în zonă, cu 600.000 de lei.
Nu inteleg de ce nu putem folosi abonamentul de Brasov si pe Ghimbav. Ca sa ne mai jecmaneasca RAT de bani. La inceput anuntau curse din 25 in 25 de min, acum ni se spune ca vor fi din 30-40 de min. Daca ratezi un bus, intarzi o ora la munca plus ca va fi full de vreme ce toti oamenii care se inghesuiau in 2 curse de dubita vor veni pe una de RAT. Multumim pt nimic.