Mai mulţi clienți ai Raiffeisen Bank au acuzat în ultimle zile că s-au trezit cu mii de lei blocați pe carduri atunci când au încercat să scoată de la bancomate, iar alții s-au plâns că nu pot folosi deloc cardurile de câteva zile.
În urmă cu două zile, pe pagina de Facebook a băncii, instituția financiară își anunța clienții că, într-adevăr, există unele probleme cu tranzacțiile cu cardul.
“Dragi clienți,
În acest moment, tranzacțiile efectuate cu cardurile de debit funcționează cu întreruperi, motiv pentru care vă cerem scuze pentru disconfortul creat. Depunem toate eforturile pentru remedierea situației. De asemenea, vă asigurăm că toate sumele care au fost blocate vă vor fi returnate în cel mai scurt timp posibil. Mulțumim pentru înțelegere.“, a postat Raiffesen bank e pagina proprie de Facebook în pe 13 iulie.
Problema nu s-a rezolvat complet nici ieri.
Marţi, Raiffesen Bank a retransmis un mesaj prin care anunța că este posibil să mai apară disfuncţiuni la tranzacțiile cu cardul. Pe de altă parte, sumele care apăreau ca reținute, sunt în conturile clienților, a asigurat banca:
“În acest moment tranzacțiile cu carduri funcționeaza normal, dar mai pot apărea întreruperi de scurtă durată, în urma unei actualizări complexe a sistemelor informatice. Intermitențele au apărut luni și în mai mică măsură astăzi.
De asemenea, confirmăm că toate sumele care au apărut ca blocate sau nu au fost vizibile în contul clienților în urma unei plăți nefinalizate în cursul zilei de luni, 13 iulie, sunt în conturile clienților. În astfel de situații, când se întrerupe o plată înainte de finalizare, dar suma apare ca reținută, timpul mediu de remediere este de circa o oră. Aceste remedieri au loc în mod automat, nu este necesară o acțiune din partea clienților (apel în call center sau în agenție)”.
În luna mai, Raiffeisen s-a confruntat cu cea mai mare problemă din ultimii ani: bancomatele, site-ul şi serviciile au fost complet blocate.
Tot în acest an, banca a mai avut probleme cu dublarea tranzacțiilor.