Asociația pentru Dezvoltare Durabilă a Transportului Public Brașov a ratat și a treia licitație pentru Studiul de Fezabilitate care ar fi permis legăturile feroviare ale Brașovului cu Aeroportul Brașov – Ghimbav și cu Castelul Bran, unul dintre cele mai vizitate obiective turistice din România, relatează economedia.ro.
Mai exact, licitația pentru realizarea Studiului de Fezabilitate și a altor documentații tehnice, lansat în luna noiembrie a anului trecut, a fost anulată zilele trecute, din cauza unor erori majore din caietul de sarcini. Una dintre probleme a fost că în caietul de sarcini (identic cu cel al licitațiilor anterioare) nu a fost inclus faptul că linia ferată Brașov – Întorsura Buzăului a fost redeschisă după finalizarea lucrărilor la noul pod de la Budila.
Conform anunțului licitației, valoarea contractului era de aproape 13 milioane lei, iar termenul de finalizare a documentațiilor era de 11 luni. Pentru acest proiect, Asociația de Transport Metropolitan Brașov a obținut o finanțare europeană.
Ce trasee metropolitane au fost propuse:
T1. Brașov – Dârste – Timișu de Jos – Timișu de Sus – Predeal (Magistrala CF 300; aprox. 26 km);
T2. Brașov – Bartolomeu – Cristian – Râșnov – Zărnești (Linia CF 203; aprox. 27 km);
T3. Brașov – Bartolomeu – Ghimbav – Codlea (Magistrala CF 200; aprox. 14 km);
T4. Brașov – Bartolomeu – Stupini – Bod – Feldioara – Rotbav (Magistrala CF 300; aprox. 24 km);
T5. Brașov – Hărman – Prejmer – Chichiș – Ozun – Sfântu Gheorghe (Magistrala CF 400; aprox. 32 km);
T6. Brașov – Hărman – Budila – Teliu – Întorsura Buzăului (Linia CF 403; aprox. 43 km);
T7. Brașov – Bartolomeu – Ghimbav – Aeroport Internațional Brașov (Ghimbav) – Bod (aprox. 12 km);
T8. (Brașov -) Râșnov – Tohanu Nou – Bran (11 km.)
T9. (Brașov -) Bod – Hărman / Prejmer – Dârste (22 km.)
Fii primul care comentează