Este nevoie de soluții rapide pentru extinderea programului Aeroportului Internațional Brașov

Grupul consilierilor județeni USR a făcut câteva propuneri și solicitări cu scopul de a accelera procesul de identificare a soluțiilor pentru extinderea programului Aeroportului și pentru operaționalizarea acestuia într-o măsură cât mai mare, în beneficiul brașovenilor. (*Articol al USR Braşov)

Grupul USR propune ca, la viitoarele întâlniri de lucru dintre Consiliul Județean Brașov, AIBG și Romatsa, să participe și unul dintre consilierii județeni USR, în vederea identificării de soluții rapide pentru extinderea programului de funcționare a aeroportului.

De asemenea, consilierii USR au solicitat prezentarea unei analize asupra fluctuației de personal din cadrul aeroportului, mai ales în contextul viitoarei extinderi a programului de zbor, întrucât există motive de îngrijorare cu privire la nivelul actual de salarizare și interesul personalului tehnic pentru continuarea colaborării cu aeroportul.

USR a solicitat, de asemenea, stadiul tuturor concursurilor de angajare, inclusiv numărul de candidați pentru fiecare dintre pozițiile deschise, tot pentru a înțelege dacă sunt sau nu justificate îngrijorările privind capacitatea de a atrage personal calificat.

Ovidiu Paraschivescu, consilier județean USR (foto jos): “Avem o mare responsabilitate față de brașoveni, având în vedere că alocăm doar anul acesta 27 de milioane de lei aeroportului: să convingem toate instituțiile statului că Brașovul este gata să extindă programul de funcționare la 24h din 24h, încât să atragem mai multe companii aeriene partenere, către destinațiile așteptate de locuitori. Iar cel mai de bază pas este să ne asigurăm că avem angajații necesari și că putem acoperi programul de funcționare.”

Irineu Darău, senator USR Brașov: “În calitate de senator, am făcut demersuri în ultimul timp pentru a înțelege cum funcționează lucrurile: am mers în audiență la conducerea ROMATSA, adresez întrebări, am înțeles cum funcționează turnul virtual, voi merge la Arad pentru a vedea cum funcționează controlul traficului de la distanță. Voi merge, de asemenea, în Norvegia, făcând parte din grupul de prietenie cu această țară, unde există practica operării multor aeroporturi de la un singur punct de comandă virtual. Alături de colegii din Consiliul Județean, propunem soluții și adresăm întrebări care să împingă lucrurile înainte. Știm că faza operaționalizării aeroportului, până la performanță reală și profitabilitate, este cea mai grea și îndelungată. De aceea tratăm cu maximă responsabilitate fiecare detaliu.”

De asemenea, Irineu Darău a solicitat achiziția unei rampe de acces în aeronave pentru persoanele cu mobilitate redusă sau handicap locomotor, o condiție absolut necesară pentru pretențiile unui aeroport internațional în plin proces de extindere a rutelor aeriene.

(*Articol al USR Braşov)

1 Comentariu

  1. Bună ziua
    As vrea sa știu dacă pe lista aeroportului Brașov vor fi și curse interne, care lipsesc cu desăvârșire.
    Probabil s-ar fluidiza traficul auto …mai ales pe celebra “străduță” Comarnic – Predeal și drumurile nu ar mai dura 4-5 ore pana la București…
    Sau 10-11..sau 12 ore Brasov – Iași cu trenuri insalubre și care din când în când mai iau și foc…
    Avem nevoie de curse internaționale dar sa ne gândim un pic și în interior , mai ales ca suntem în centrul țării.
    Am așteptat destul acest aeroport , e timpul sa îl și folosim cum trebuie !
    Mult succes în activitate și zboruri cât mai line , Aeroport Team !
    Cu respect ❤️

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.