Site icon

În 2024, trenurile româneşti vor fi tot lente şi întârziate. Schimbări importante totuşi: mai multe trenuri pe traseul Braşov – Bucureşti – Constanţa, mai puţine pe Bucureşti – Sibiu; nu se va mai circula pe Cluj – Oradea

Foto arhiva

Și în 2024 trenurile românești vor fi lente și vor întârzia mult, dar anul va aduce câteva schimbări importante. Vor veni primele trenuri electrice noi, de lung parcurs, vor fi adăugate câteva trenuri InterCity și nu se va mai circula pe una dintre cele mai aglomerate rute feroviare românești. În rest, vitezele rămân foarte mici.

Bucureşti – Braşov, peste 30 de trenuri pe zi

Pe ruta Bucureşti – Braşov, care neinteresează în mod expres, ca locuitori ai zonei metropolitane, vor fi în total peste 30 de trenuri pe zi, cu bilete pornind de la 26 lei la Regio și 61 de lei la IC. Cele mai rapide sunt trenurile IC care fac cam 133-136 de minute, oprind doar la Ploiești Vest. Trenurile IR parcurg cei 166 km în 145-155 de minute, cu șapte opriri.

Cel mai lent va fi un tren Regio care face 4 ore și 25 minute, fiindcă staționează mult pentru a permite altor trenuri să treacă.

Vor fi în jur de zece trenuri private pe sens care fac între 2 ore și 45 de minute și 3 ore și jumătate.

Despre rutele Bucureşti – Constanţa, Iaşi – Timişoara, Bucureşti – Timişoara, Bucureşti – Oradea, Iaşi – OradeaAICI.

Cele mai importante noutăţi în 2023:

Exit mobile version