ANUNȚ ANGAJARE: Compania COMPREST S.A. Brașov angajează INSPECTOR RESURSE UMANE

Compania COMPREST S.A. Brașov angajează INSPECTOR RESURSE UMANE. 

Abilitati necesare:

  • avand in vedere ca va lucra in Departamentul de Resurse Umane, confidentialitatea reprezinta un aspect foarte important; de asemenea este deosebit de important ca persoana sa aiba capacitati dezvoltate de a interactiona cu oamenii si de a acorda suportul necesar in probleme legate de administrarea de personal si resurse umane.
  • punctual/a, responsabil/a, atent/a la detalii, sociabil/a, empatic/a, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/a, dar si plin/a de energie; 
  • organizat/a, cu bune abilitați de planificare si prioritizare, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare;

Cerintele postului:

  • experienta: minim 3 ani intr-o pozitie similara;
  • calificari/specializari specifice domeniului: atestat de Inspector Resurse Umane;
  • cunostinte bune REGES (Registrul general de evidenta a salariatilor) precum si cunostinte temeinice de legislatia muncii: Codul Muncii, Legea somajului, Legea pensiilor, Legislatie privind concediul medical, concediul pentru crestere si ingrijire copil, alte concedii; precum si capacitate de a se adapta modificarilor legislative;
  • cunostinte despre intocmirea, prelucrarea si interpretarea pontajelor;
  • cunosterea procesului de recrutare si selectie a viitorilor angajati;
  • cunostinte de calcul salarial;
  • cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail); 

Descrierea jobului

  • Intocmeste, gestioneaza si distribuie documentele specifice activitatii de administrare de personal, a documentelor necesare actualilor/fostilor angajati;
  • Organizeaza, mentine si arhiveaza dosarele de personal;
  • Intocmeste documentele de angajare, modificare, suspendare si incetare a activitatii pentru salariati; 
  • Colecteaza, centralizeaza si transmite compartimentului salarizare, dupa verificare, toate informatiile justificative privind calculul salariilor (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii);
  • Colaboreaza cu departamentele interne pentru a asigura un flux de comunicare stabil si eficient;
  • Acorda consultanta pe probleme de personal si legislatia muncii.
  • Intocmeste diverse rapoarte si evidente solicitate de seful de serviciu si de conducerea societatii;
  • Participa la procesul de evaluarea anuala a salariatilor societatii conform procedurilor interne.

Ce oferim?

  • salariu motivant
  • tichete de masa;
  • abonament medical;
  • recompense corecte pentru realizări şi bonusuri în funcţie de obiectivele realizate, efort, implicare şi loialitate.
  • posibilitate de dezvoltare personala
  • lucru intr-o echipa dinamica

CV-urile se pot depune la sediul de pe str Vlad Tepes nr 13, Brașov sau la adresa de e-mail comprest@comprest.ro

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.