
Compania COMPREST S.A. Brașov angajează INSPECTOR RESURSE UMANE.
Abilitati necesare:
- avand in vedere ca va lucra in Departamentul de Resurse Umane, confidentialitatea reprezinta un aspect foarte important; de asemenea este deosebit de important ca persoana sa aiba capacitati dezvoltate de a interactiona cu oamenii si de a acorda suportul necesar in probleme legate de administrarea de personal si resurse umane.
- punctual/a, responsabil/a, atent/a la detalii, sociabil/a, empatic/a, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/a, dar si plin/a de energie;
- organizat/a, cu bune abilitați de planificare si prioritizare, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare;
Cerintele postului:
- experienta: minim 3 ani intr-o pozitie similara;
- calificari/specializari specifice domeniului: atestat de Inspector Resurse Umane;
- cunostinte bune REGES (Registrul general de evidenta a salariatilor) precum si cunostinte temeinice de legislatia muncii: Codul Muncii, Legea somajului, Legea pensiilor, Legislatie privind concediul medical, concediul pentru crestere si ingrijire copil, alte concedii; precum si capacitate de a se adapta modificarilor legislative;
- cunostinte despre intocmirea, prelucrarea si interpretarea pontajelor;
- cunosterea procesului de recrutare si selectie a viitorilor angajati;
- cunostinte de calcul salarial;
- cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail);
Descrierea jobului
- Intocmeste, gestioneaza si distribuie documentele specifice activitatii de administrare de personal, a documentelor necesare actualilor/fostilor angajati;
- Organizeaza, mentine si arhiveaza dosarele de personal;
- Intocmeste documentele de angajare, modificare, suspendare si incetare a activitatii pentru salariati;
- Colecteaza, centralizeaza si transmite compartimentului salarizare, dupa verificare, toate informatiile justificative privind calculul salariilor (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii);
- Colaboreaza cu departamentele interne pentru a asigura un flux de comunicare stabil si eficient;
- Acorda consultanta pe probleme de personal si legislatia muncii.
- Intocmeste diverse rapoarte si evidente solicitate de seful de serviciu si de conducerea societatii;
- Participa la procesul de evaluarea anuala a salariatilor societatii conform procedurilor interne.
Ce oferim?
- salariu motivant
- tichete de masa;
- abonament medical;
- recompense corecte pentru realizări şi bonusuri în funcţie de obiectivele realizate, efort, implicare şi loialitate.
- posibilitate de dezvoltare personala
- lucru intr-o echipa dinamica
CV-urile se pot depune la sediul de pe str Vlad Tepes nr 13, Brașov sau la adresa de e-mail comprest@comprest.ro.
Fii primul care comentează