Având în vedere ca pe un site de socializare au apărut informații cu privire la faptul ca un anumit “domn Teodorescu, de la Primarie”, contactează persoanele in vârsta, pretinzând ca Primaria vrea sa ii ajute cu mâncare și medicamente, Direcția de Asistență Socială Brașov atrage atenția seniorilor să fie cât mai prevăzători in fața unor astfel de mesaje.
“Direcția de Asistență Socială Brașov nu efectuează vizite la domiciliu decât în urma solicitării prealabile a potențialilor beneficiari sau a aparținătorilor acestora pentru evaluare, încheierea contractelor de furnizare servicii sociale sau ulterior, pentru monitorizare. Astfel, persoanele vârstnice vulnerabile sunt în evidența noastră, au deja o relație stabilită și cunosc asistenții sociali care îi monitorizează. În ultimul timp, angajații noștri nu au efectuat nicio vizită la domiciliul persoanelor vârstnice înafara celor menționate anterior”, a precizat Direcția de Asistență Socială Brașov.
Având în vedere contextul actual, în perioada următoare DAS va pune în practică programe destinate persoanelor vârstnice vulnerabile care vor fi făcute publice în prealabil și care vor veni în sprijinul beneficiarilor la cererea acestora sau a persoanelor apropiate seniorilor. In plus, modalitatea de intervenție pentru sprijinirea persoanelor vârstnice va fi stabilită de comun acord cu cei care vor apela la numărul 0800 420 123, linie telefonică la dispoziția persoanelor vârstnice vulnerabile.
“Nu există niciun angajat al Direcției de Asistență Socială Brașov sau al Primăriei Brasov pe nume TEODORESCU. Facem un apel la persoanele vârstnice vulnerabile să nu cadă în capcana unor astfel de persoane rău intenționate în aceste momente în care spiritul civic și dorința de întrajutorare ar trebui să ne caracterizeze”, mai transmite DAS Brasov.
Fii primul care comentează