Doi clienți Vodafone România au reclamat anul trecut la Protecția Consumatorului că operatorul telecom le-a cerut să achite despăgubiri pentru că au reziliat abonamentele înainte de expirarea perioadei contractuale minime.
Protecția Consumatorului a verificat și a constatat că reclamațiile sunt întemeiate, aplicând companiei un avertisment și hotărând să anuleze, în iunie 2018, despăgubirile solicitate clienților, al căror cuantum s-a ridicat la 91,67 euro și, respectiv, 376,21 lei.
Vodafone România a contestat procesul verbal de contravenție dar Judecătoria Târgu Mureș a respins cererea, anul trecut. Operatorul a atacat decizia cu apel la Tribunalul Mureș, dar magistrații au respins acum definitiv cererea.
Mai multe detalii, AICI.
Fii la curent cu cele mai importante știri din Brașov, direct pe telefonul tău. Descarcă aplicația BrasovMetropolitan pentru iphone-ul tău!

Fii primul care comentează