Vodafone pierde procesul cu clienții pe care i-a obligat la despăgubiri pentru că și-au reziliat contractul înainte de termen

Doi clienți Vodafone România au reclamat anul trecut la Protecția Consumatorului că operatorul telecom le-a cerut să achite despăgubiri pentru că au reziliat abonamentele înainte de expirarea perioadei contractuale minime.



Protecția Consumatorului a verificat și a constatat că reclamațiile sunt întemeiate, aplicând  companiei un avertisment și hotărând să anuleze, în iunie 2018, despăgubirile solicitate clienților, al căror cuantum s-a ridicat la 91,67 euro și, respectiv, 376,21 lei.

Vodafone România a contestat procesul verbal de contravenție dar Judecătoria Târgu Mureș a respins cererea, anul trecut. Operatorul a atacat decizia cu apel la Tribunalul Mureș, dar magistrații au respins acum definitiv cererea.

Mai multe detalii, AICI. 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.