Cinci oferte pentru proiectarea celor două trasee pentru bicicliști din municipiul Brașov. Câștigătorii vor trebui să termine documentația în maxim 75 de zile

Lansată la jumătatea lunii trecute, licitația pentru proiectarea celor două trasee pentru biciclete din municipiul Brașov a avut căutare printre consultanți. În 26 iunie, a fost termenul limită în depunerea ofertelor, iar Primăria Brașov a anunțat că, în total, au fost depuse cinci oferte. 

Astfel, pentru proiectarea traseului 1 (Terminal Poienelor – Str. Poienelor – Bd. Saturn – Str. Minerva – Str. Crinului – Str. Micșunelelor – Str. Lamâiței – Str. Brândușelor – Bd. Al. Vlahuță – Bd. Gării – Bd. Victoriei – Bd. M. Kogălniceanu) au depus oferte două firme, SC Hentza Business SRL București și SC Spiri Com SRL București. 

Acest traseu va avea o lungime de 6 kilometri și va fi amenajat pe suprafața carosabilă sau pe trotuare, în funcție de spațiul disponibil.  Pe acest traseu se vor amenaja 3 puncte de închiriere/parcare pentru biciclete ( bike-sharing). Fiecare punct va fi dotat cu 50 de biciclete și cu rasteluri pentru parcarea a 80 de biciclete.

Pentru traseul 2 (La Iepure – str. Molidului – B-dul Valea Cetății – str. Tâmpei – Str.Vasile Alecsandri – Str. Carpaților – Str. Poienelor – Terminal Poienelor) au depus oferte trei firme: SC Hentza Business SRL București, SC Spiri Com SRL București și SC Total Business Land Alba-Iulia.

Acest traseu are o lungime de patru kilometri și se va amenaja pe suprafața carosabilă sau pe trotuar, în funcție de configurația terenului.  De asemenea, se vor amenaja puncte de bike sharing în zona străzii Molidului (terminalul RATBV) de pe Bd Valea Cetății, în zona parcului Racădău, și pe str Carpaților, în zona Metrom. Acestea vor fi dotate cu rasteluri de parcare pentru 50 de biciclete. În fiecare locație, se va amplasa o stație automată de închiriere a bicicletelor și un info-chioșc.

Proiectele tehnice ar putea fi gata în toamnă 

Valoarea totală estimată a celor două contracte de servicii este de 347.482 lei cu tot cu TVA. Dacă în urma acestor proceduri vor fi semnate contracte de servicii, conform caietelor de sarcini, firmele vor trebui să termine proiectele în termen de 75 de zile. În situația în care nu vor fi stabilite alte termene de finalizare prin contracte, documentațiile vor fi gata în toamna acestui an. După încheierea acestei etape, municipalitatea va trebui să lanseze licitațiile de lucrări, astfel că nu este exclus că lucrările propriu-zise să înceapă anul viitor. 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.