După ce a fost respinsă de două ori, în 29 septembrie și în 4 octombrie, organigrama propusă de primarul Allen Coliban va fi readusă în Consiliul Local Brașov pentru dezbatere şi aprobare, într-o ședință extraordinară ce se va desfășura azi. Față de schema respinsă de două ori de Consiliul Local, au apărut unele modificări, mare parte dintre ele având la bază discuţiile apărute până acum în Deliberativul local.
Astfel, față de forma propusă în luna septembrie, la Biroul Promovare, Identitate și Relații Externe nu vor mai fi 8 posturi (unul de conducere), ci doar 6 (unul de conducere). De asemenea, a fost redus și numărul de posturi de la Biroul de Protecția Mediului, de la 8 (din care unul de conducere) la 6 (unul de conducere). În schimb, au fost suplimentate posturile la Serviciul Autorizări Construcții – de la 15 (unul de conducere), la 17 (unul de conducere)- și la Serviciul Investiții – de la 12 (unul de conducere) la 14 (unul de conducere), aşa cum a solicitat în şedinţa anterioară, liderul grupului PSD, Lucian Pătraşcu.
Tot prin această versiune se revine la Biroul Audit Intern, cu 6 posturi (dintre care unul de conducere), așa cum este și în organigrama în vigoare, aprobată anul trecut. În versiunea septembrie 2021 a organigramei era prevăzut Serviciul Audit Public Intern Managerial (cu un singur post, de conducere) și Compartimentul Audit (cu cinci posturi, toate de execuție).
Pe de altă parte, conform versiunii ce va fi supusă aprobării consilierilor locali în ședința de azi, 15 octombrie, Biroul Audit Intern rămâne în subordinea Direcției Proiecte și Strategii, spre deosebire organigrama valabilă din anul 2020, când acest birou era subordonat Direcției Tehnice. Pe de altă parte, conform noii organigrame, numărul total de angajați rămâne identic cu cel propus în septembrie, respectiv 400 (din care trei funcții de demnitate publică). De asemenea, a rămas neschimbat și numărul funcțiilor de conducere.
Fii primul care comentează