92 de persoane s-au înscris la concursul prin care Aeroportul Internaţiobal Braşov – Ghimbav a cautat să angajeze primele şase persoane, în urma unui concurs. Potrvit datelor comunicate de Consiliul Judeţean Braşov, în urma verificării documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor generale şi a celor specifice pentru ocuparea fiecărui post în parte, o treime dintre ei nu au trecut mai departe. Mai exact, doar 61 de candidaţi au fost declaraţi admişi pentru a susţine proba scrisă şi ulterior interviul, în cazul în care punctajul obţinut la examenul scris a corespuns prevederilor legale în materie. Dintre aceştia, în urma unor probe eliminatorii au fost aleşi primii angajaţi ai aeroportului de la Ghimbav.
După parcurgerea celor trei etape succesive ale concursului – selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviul pentru fiecare poziţie, şi în urma soluţionării contestaţiilor, cele şase posturi au fost ocupate, a anunţat Consiliul Judeţean Braşov.
Postul de conducere a Direcţiei Tehnice-Operaţionale, cel mai atractiv pentru candidaţi
Cea mai mare concurenţă s-a înregistrat pentru postul de director al Direcţiei Tehnice-Operaţionale. Au fost depuse 17 dosare, 11 candidaţi au luat parte la proba scrisă a concursului, iar doi dintre aceştia au fost admişi la interviu.
O participare numeroasă s-a înregistrat şi la concursul pentru ocuparea postului de inspector securitate aeroportuară în cadrul Serviciului Securitate Aeroportuară – Biroul Coordonare / Instruire Securitate Aeroportuară. Au fost înscrise 23 de dosare, la proba scrisă s-au prezentat nouă candidaţi, iar unul singur a promovat în etapa interviului.
Şi postul de economist în cadrul Compartimentului Financiar-Salarizare din Direcţia Economică-Comercială a suscitat un interes ridicat. 14 candidaţi au depus dosarele de înscriere, nouă dintre aceştia au participat la proba scrisă, iar unul a trecut mai departe în etapa finală a interviului.
Pentru postul de şef al Serviciului Asistenţă Managerială au fost 8 dosare depuse, şase dintre candidaţii admişi la proba scrisă au şi susţinut-o, iar în urma evaluării lucrărilor doar un candidat a obţinut punctajul necesar pentru accederea în proba interviului.
Pentru postul de inspector de specialitate resurse umane în cadrul Serviciului Asistenţă Managerială – Compartimentului Resurse Umane, SSM, IT&C, au fost înregistrate 21 de dosare de înscriere, opt candidaţi s-au prezentat la proba scrisă, iar doi au trecut în etapa interviului.
Pentru postul de consilier achiziţii publice la Serviciul Asistenţă Managerială – Compartimentul Achiziţii Publice, s-au consemnat 9 dosare depuse, la proba scrisă a concursului s-au prezentat trei candidaţi, iar unul a promovat în etapa interviului.
„A fost un interes foarte mare pentru primele posturi pe care le-am scos la concurs şi mă bucur că la finalul procedurilor am reuşit să desemnăm câştigători pentru toate cele şase poziţii. Aceste posturi sunt necesare în etapa actuală de certificare a Aeroportului. Urmăm parcursul normal al operaţionalizării obiectivului, astfel că în perioada următoare vor urma alte sesiuni de angajări pe care le vom face publice pe toate canalele de comunicare”, a spus Alexandru Anghel, directorul general al Regiei Autonome „Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav”.
Fii primul care comentează