Dan Air dă vina pe conducerea Aeroportului Internațional Brașov – Ghimbav pentru pasagerii blocaţi ore bune în terminal: AIBG nu are nici acum echipă tehnică

După incidentul cu ciorile din luna iunie, Compania aeriană Dan Air a avut marți, din nou, probleme tehnice cu o aeronavă. Potrivit explicațiilor companiei, aeronava care trebuia să decoleze miercuri dimineața dimineață de pe aeroport (DN 321 Brașov-Munchen-Bruxelles) a avut „probleme tehnice minore” la trenul de aterizare. Iar în lipsa unei echipe tehnice care să intervină imediat, zborul s-a amânat aproape 8 ore, timp în care pasagerii au rămas în terminal, în primele ore neavând acordul de a părăsi aeroportul.

Defecțiunea aeronavei a fost una minoră, au transmis reprezentanții companiei aeriene, care au mai explicat că și în această situație era nevoie de o inspecție tehnică.

„Această procedură este obligatorie pentru a ne asigura că aeronava este în condiții optime de funcționare și siguranță. Deoarece pe Aeroportul Internațional Brașov – Ghimbav (AIBG) Brașov nu există servicii de mentenanță tehnică, suntem în contact cu echipele de întreținere tehnică de la aeroporturile din apropiere pentru a efectua inspecția necesară asupra aeronavei noastre. Din acest motiv anticipăm o întârziere de aproximativ 5 ore la decolare pentru zborul Brașov-Munchen-Bruxelles de astăzi”, a fost mesajul primit de dimineață de pasagerii afectați.

În situaţia dată, pasagerii au fost nevoiţi să aștepte și aducerea de la București a unei roți noi pentru trenul de aterizare al aeronavei care ar fi trebuit să plece de pe Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav la 8.20.

Cum s-au descurcat oamenii


Afectați de situaţia creată au fost 180 de pasageri. Aceştia nu au ştiut iniţial cât va dura ca defecţiuna să fie reparată şi timp de mai bine de 4 ore nici nu au putut părăsi aeroportul. În terminalul de pasageri nu există un restaurant sau un magazin, ci doar câteva automate, iar operatorul aerian nu le-a dat pasagerilor apă și hrană, deşi ar fi fost obligația companiei aeriene. În aceste condiții, unii și-au comandat pizza și sandvişuri, pe care le-au consumat în aeroport.

Ulterior, pasagerilor li s-a permis să plece din terminal, cu condiţia să revină la 14.30, când erau programate să reînceapă procedurile de îmbarcare.

Pasagerii sunt sceptici că avionul va decola la ora 16.00

Din cauza defecțiunii tehnice, compania aeriană a anunțat că avionul va pleca la 16.00, însă pasagerii sunt sceptici, iar unii dintre ei se tem că zborul nu va decola până la închiderea aeroportului, respectiv până la ora 19.00.

Reamintim că după primul incident, cel cu ciorile, dar și după ce la finalul lunii iunie Dan Air a amenințat că renunță la cursele de Brașov, conducerea Aeroportului Internațional Brașov-Ghimbav a anunțat că va rezolva problema echipei tehnice.

1 Comentariu

  1. Este responsabilitatea aeroportului sa faca serviciul tehnic al aeronavei? DAN air putea sa aiba o aeronava airbus… Boeing.. Bombardier… Saab… Suhoi…MD etc. Aeroportul trebuia sa aiba serviciul tehnic instruit pt toate tipurile de aeronave?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.