Primăria va plăti peste 77.000 lei, pentru promovarea Brașovului ca „Destinația anului”. În proiect este implicat și postul ProTV

Primăria Brașov va plăti 77.350 lei (cu tot cu TVA) uneia dintre firmele care organizează competiția Destinația Anului 2024, SC THE ENGINE MARKETING SRL, o firmă care are sediul în comuna brașoveană Ucea. Inițial, firma ceruse o sumă mai mare, 83.300 de lei cu TVA, însă municipalitatea nu a fost de acord cu prețul.

Pachetul de promovare include atât promovarea Brașovului în competiția Destinația Anului 2024 pentru turiștii din România, cât și pentru cei din străinătate. Printre altele, pentru a-i convinge pe români să vină la Brașov, va fi realizat un „segment de 12 minute filmat de echipa ProTV pentru Emisiunea «La Măruță» în 2 destinații din Județul Brașov indicate de beneficiar și difuzat pe televiziunea cu audiență națională” dar și un advertorial pentru platforma online stirileprotv.ro.

Cum va fi promovat Brașovul pentru publicul național, în competiția Destinația Anului 2024:

  • Segment de 12 minute filmat de echipa PROTV pentru Emisiunea „La Măruță” în 2 destinații din Județul Brașov indicate de beneficiar și difuzat pe televiziunea cu audiență națională;
  • 2 advertoriale – reclame sub formă de conținut editorial difuzate astfel: unul pe https://stirileprotv.ro/ și cel de-al doilea pe https://adevarul.ro/, ambele forme de mass media online având audiență națională, oferind ocazia de a prezenta articole despre destinațiile finaliste din Județul Brașov ale Proiectului Destinația Anului 2024;
  • promovare pe canalele social media ale Proiectului Destinația Anului 2024 (instagram, tik-tok, facebook, youtube, linked-in) prin postări ale destinațiilor finaliste din Județul Brașov țintind un target așteptat peste 250.000 de vizualizări în România (dovedit prin raport pus la dispoziția beneficiarului).

Pachet promovare axat pe atragerea de turiști din străinătate:

  • Promovarea destinațiilor din Județul Brașov pe pagina dedicată prin Proiectul Destinația Anului 2024 în site-ul www.best-of-romania.com, creat ca parte a Proiectului Destinația Anului 2024 și dedicat promovării externe a traseelor turistice din Romania, site a cărui lansare va avea loc în 15 Iunie 2024 și care va păstra conținutul inițial creat pentru Județul Brașov cel puțin 3 ani. Județul Brașov va fi inclus în 3 recomandări de itinerarii din România de pe acest site, specificând Aeroportul Brașov ca punct de intrare în cele 3 trasee.
  • Includerea în calendarul de promovare pe canalele social media Destinația Anului 2024 și Best of Romania a unor postări despre traseele turistice din Județul Brasov incluse in site-ul www.best-of-romania.com țintind generarea a peste 1 milion impresii garantate în țări vorbitoare de limba engleză și germană.

„Brașov – Destinația anului” este una dintre temele de campanie pe care USR a marșat mult în ultima vreme. În cazul în care îi va fi desemnat acest titlu, brașovenii trebuie să știe că au votat într-o competiție contra-cost, care este valorificată, în primul rând electoral.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.