Fosta cantina PCR din centrul Braşovului va fi eficientizată energetic şi transformată în spaţii administrative pentru Consiliul Judeţean. Clădirea, unde a funcţionat restaurantul Consilprest, din subordinea CJ Braşov, este neutilizată de mai mulţi ani şi a început să se degradeze.
Lucrările costă peste 6,7 milioane de lei şi vor fi susţinute prin PNRR
Clădirea urmează să fie eficientizată energetic, reabilitată, modernizată şi recompartimentată, astfel încât să poată fi utilizată de Consiliul Judeţean Braşov, pentru birouri. Lucrările costă 6.788.339,79 lei şi vor fi realizate de către compania SC Rap Development SRL, alături de firmele subcontractoare şi terţe Prosys Grup, Romgrup Instal Construct, Termoprot, Silgamat SRL şi Rosilo Automatic SRL.
Oferta câştigătoare a fost aleasă dintre cele patru depuse la termenul din luna septembrie de către:
- Oneluc Construct SRL;
- Stadi Design SRL;
- RAP Development SRL;
- asocierea Medium Solutions (Leader) – M&M Company Construct SRL – Conio-Bauwesen – Nec Pro Logistic – DG Construct-Instal Grup SRL.
Contractul pentru aceste lucrări a fost semnat de preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Constantin TOdorică Şerban, vineri, 8 noiembrie, durata de execuţie fiind de 12 luni.
Clădirea va fi recompartimentată, pentru a fi folosită pentru activităţi administrative
În cadrul contractului vor fi executate lucrări de construcţii, instalaţii şi montaj de utilaje şi echipamente vizând creşterea eficienţei energetice a clădirii, reducerea emisiilor de carbon, gestionarea inteligentă a utilităţilor publice şi folosirea energiei din surse regenerabile. Totodată, vor fi realizate amenajările interioare şi recompartimentările necesate, astfel încât această clădire, aflată în patrimoniul Judeţului Braşov, să asigure condiţii optime pentru desfăşurarea activităţii administrative.
„Sunt foarte bucuros că am încheiat acest contract, în baza căruia vom reface fosta cantină şi o vom transforma într-o clădire nu doar eficientă din punct de vedere energetic, ci şi modernă, cu spaţii funcţionale pentru necesităţile aparatului executiv al Consiliului Judeţean Braşov. Proiectul reprezintă o primă etapă în ceea ce priveşte înnoirea spaţiilor în care ne desfăşurăm activitatea, ţinând cont de faptul că avem în lucru documentaţia DALI pentru reabilitarea Palatului Administrativ în care funcţionăm împreună cu Instituţia Prefectului. Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie va sta la baza viitorului proiect de consolidare şi restaurare a Palatului Administrativ – fostul Palat de Justiţie construit între anii 1900-1902 şi care din anul 2023 este în proprietatea noastră”, a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Constantin Todorică Şerban.
Fii primul care comentează