Târgul de Crăciun al Facultății de Sociologie și Comunicare a ajuns la cea de a IX-a ediție în acest an, și, la fel ca în anii anteriori, studenții și profesorii s-au întrecut în creativitate și idei cât mai comerciale. Totul pentru un scop nobil: să sprijine activitatea unui ONG din Brașov.
În acest an, beneficiarii fondurilor strânse în urma vânzărilor făcute la Târgul de Crăciun al Facultății de Sociologie și Comunicare au fost reprezentanții Asociației Bastonul Alb, din care fac parte persoane cu deficiențe de vedere.
(Foto: David Mihăilescu)
La standurile amenajate, pentru prima dată în istoria evenimentului la Aula Universității, vizitatorii au putut găsi prăjituri – fie pregătite de studenți, fie achiziționate și împachetate cu mult drag–, băuturi calde dar și decorațiuni festive în formă de brăduți sau globuri sau tablouri pictate.
Una dintre atracțiile principale ale târgului au fost însă stickerele de Whatsapp cu imagini ale profesorilor facultății, surprinse în timpul cursurilor. Majoritatea stickerelor au fost însoțite de mesaje amuzante, ceea ce le-a transformat rapid în cele mai vândute produse ale evenimentului.
”Cel mai interesant lucru pe care îl vindem astăzi: stickere de whatsapp cu profesorii noștri. Acuma, sperăm că nu se vor supăra foarte mult, dar deja s-au vândut ca pâinea caldă, multe din ele; 5 lei. Deci unele fotografii noi, alte fotografii de pe pagina de Facebook. Unii profesori chiar s-au amuzat și le place ideea, deci n-o să fim restanțieri”, a spus masterandul Ciprian Pârvu.
La licitație, o oră cu…
La licitație a fost și câte o oră oferită de trei studenți de la programul de master Gestiunea Campaniilor de Imagine. Liviu, de exemplu, cunoscut în general ca „suflet al petrecerii”, a fost scos la vânzare cu o averizare: Nu faceți glume cu el, pentru că râsul său e ca un tunet vesel, ca un hohot exploziv care rupe liniștea unei încăperi și declanșează râsete în lanț.
„Am venit să cumpăr stickerele cu chipul meu, cum procedau mogulii cu ziarele în care apăreau subiecte care nu le conveneau și m-am trezit scos la licitație. Sper totuși să liciteze cineva măcar pentru cauza nobilă, pentru că nu am un corp la standardele societății de azi”, a spus, al rândul său, Liviu.
Nu au lipsit nici concertele cu colinde, susținute de studenții facultății.
(Foto credit: David Mihăilescu)
O tradiție a Facultății de Sociologie și Comunicare a UNITBV
Târgul de Crăciun a devenit o tradiție a Facultății de Sociologie și Comunicare din Brașov, fiind, în acest an, la cea e a IX-a ediție, după cum a spus decanul Horia Moașa.
În fiecare an, evenimentul are și un scop caritabil, fondurile strânse fiind folosite pentru susținerea unui ONG de servicii sociale din Brașov. În acest an, fondurile fost fi donate Asociației Bastonul Alb.
”E o tradiție de 9 ani de zile și e pentru prima dată când l-am făcut la nivelul întregii facultăți. Astfel, avem studenți de la toate cele șase specializări, plus studenți de la master, iar toți banii pe care îi vom strânge la târgul de Crăciun vor fi donați Asociației Bastonul Alb, care se ocupă de persoane nevăzătoare”, a spus decanul Facultății de Sociologie și Comunicare, conf. dr. Horia Moașa.
Fii primul care comentează