Constructorul angajat să modernizeze „Drumul de sub munte“ a avut nevoie de 3 săptămâni să se familiarizeze cu terenul. Acum are încă 33 de luni la dispoziție pentru a moderniza artera din Țara Făgărașului

La trei săptămâni după ce a predate amplasamentul către constructorul care se va ocupa de modernizarea „Drumului de sub munte“, Consiliul Județean a transmis și ordinal de începere a lucrărilor. Potrivit reprezentanților CJ, în cele trei săptămâni, constructorul s-a familiarizat cu terenul și s-a i s-a informat cu privire la traseele rețelelor de utilități și la restricțiile din teren generate de modul cum sunt amplasate acestea, în vederea evitării oricăror probleme de reţelistică. În acest interval a avut loc și organizarea de șantier.

 




Ieri, președintele administrației județene, Adrian Veștea, a fost la Sâmbăta de Sus, alături de Emil Radu, managerul de proiect pentru a da ordinul de începere a lucrărilor pe drumul interjudețean
DJ 104A, DJ 105C, DJ 105P din zona Ţara Făgăraşului – cunoscut sub denumirea „Drumul de sub munte”. În schimbul sumei de 141.594.653,28 lei (inclusiv TVA), constructorul are la dispoziție 33 de luni pentru a implementa proiectul „Modernizare drum interjudeţean DJ 104A, DJ 105C, DJ 105P – format din DJ 104 A, km 0+000-45+000, DJ 105 C, km 6+300-3+800, DJ 105P, km 0+000-3+800”, a cărui finanțare este asigurată prin Programul Operațional Regional 2014-2020.

Pe traseul acestui drum interjudețean sunt 15 poduri care vor fi ori reabilitate, ori reconstruite de la zero.  În primă fază vom începe cu două poduri care trebuie reabilitate și vom face organizări de șantier pentru stația de betoane și stația de asfalt, iar reabilitarea carosabilului va începe în forță anul viitor. Din primăvara anului 2020 vom repara partea carosabilă prin intermediul casetelor, vom face podețe, consolidări și vom rezolva canalizarea pluvială. La acest proiect vor fi implicați peste 150 de oameni din cadrul firmei, plus alte persoane din zonă pe care le vom angaja pentru a nu avea dificultăți în derularea lucrărilor”, a explicat managerul de proiect Emil Radu, director executiv al firmei Diferit SRL. 

 

 

 

În conformitate cu prevederile contractuale, în termen de 30 zile de la data de începere a lucrărilor antreprenorul va transmite Consiliului Județean Brașov, spre analiză și acceptare, un program de execuție detaliat al întregului contract. Acest document va conține inclusiv metodologia de lucru și resursele necesare (personalul alocat, numărul și tipurile de utilaje, fondurile necesare). Contractul prevede că antreprenorul va începe execuția lucrărilor cât mai curând posibil după data ordinului de începere și va continua execuția lucrărilor cu promtitudine și fără intârzieri.   După vizita de ieri, președintele CJ s-a arătat mulțumit de modul cum s-a mobilizat constructorul, chiar dacă au trecut 3 săptămâni de la predarea amplasamentului, și spune că există deja utilajele în teren.



„Acesta este printre cele mai mari proiecte de infrastructură în curs de implementare la nivelul Regiunii Centru, fapt care ne responsabilizează în luarea tuturor măsurilor pentru ca lucrările să se desfășoare în cele mai bune condiții. Consiliul Județean are în implementare proiecte totalizând 300 de milioane de lei pe Programul Operațional Regional. Mai avem proiecte de 120 de milioane de lei pe Programul Național de Dezvoltare Locală, plus investiții de 80 de milioane de lei din bugetul propriu al Consiliului Județean, ceea ce spune foarte multe despre implicarea noastră în dezvoltarea județului Brașov”, a spus președintele CJ Adrian Veștea.

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.