Compania românească de outsourcing, OPTIMA a trecut pragul de 5 milioane de euro în 2019

Compania românească de outsourcing, OPTIMA, a trecut pragul de 5 mil. de euro în 2019. Afacerile companiei au avut un avans de 10 procente față de anul precedent.

„Rezultatele de anul trecut s-au situat în zona de creștere pe care am estimat-o inițial, depășind pragul de 5 milioane de euro. Și în 2019 am continuat procesul de optimizare a operațiunilor și proceselor interne și, în același timp, am extins portofoliul de clienți și serviciile oferite. Rezultatele obținute se mențin pe aceleași traseu ascendent din ultimii ani, putând astfel să ne bazăm pe o dezvoltare consistentă pe termen lung,. Astfel, pentru anul acesta estimăm o creştere a afacerilor de circa 25%, țintind 6 milioane de euro. Obiectivul se bazează nu doar pe adăugarea de proiecte şi clienţi noi, dar şi pe extinderea parteneriatelor existente”, a declarat Daniel Mereuţă, director general al Optima. 

OPTIMA este una dintre cele mai importante companii românești de outsourcing care deservește clienți pe piața locală. OPTIMA oferă în principal servicii de vânzări și procese specifice vânzărilor pentru mari companii din domeniile telecomunicații, utilități și servicii financiare.

Pe parcursul anului trecut, OPTIMA a demarat o serie de proiecte ce vizează automatizarea unor procese interne cu ajutorul tehnologiei de tip RPA (Robotic Process Automatization), dar și dezvoltarea unei comunități online și offline, în vederea înlesnirii accesului la resurse umane. „Parte din optimizarea operațiunilor interne s-a realizat și prin implementarea unor fluxuri gestionate în sistem RPA. Așa am ajuns să «angajăm» primul coleg robot în companie, care gestionează procese din zona de operațiuni, respectiv suport vânzări. Continuăm să ne extindem în aceasta zonă de suport și prin servicii specifice de automatizare a proceselor, pe care le oferim clienților noștri”, explică Daniel Mereuță.  

„Piața muncii trece printr-o criză, asta este clar, și nu este una care se va rezolva rapid. Prin urmare trebuie sa găsim soluții astfel încât să reușim să susținem ritmul și potențialul de creștere. Cu acest scop în minte am implementat și continuăm să dezvoltăm o platformă și o comunitate în jurul activităților de vânzări. Programul ‘’iSell by Optima’’ este în primul rând o oportunitate de a învăța, prin trainingurile complet gratuite oferite de noi, având în același timp posibilitatea de a pune în aplicare și a continua procesul de învățare în mod practic. Nici măcar nu este vorba doar de a te angaja la Optima, pentru că noi oferim și joburi celor care termină cursurile. Însă nu există niciun fel de condiționare în acest sens. Noi îi ajutăm să învețe, iar ei pun în aplicare noțiunile unde doresc. Noi știm douar că beneficiile de a avea oameni mai bine pregătiți sunt pe termen lung și se vor întoarce către noi în variate moduri ”, mai adaugă Daniel Mereuţă. 

 

Despre Optima: 

Compania Optima a fost înfiinţată în 2010 şi are sediul în Bucureşti, fiind membră în Association of Business Service Leaders (ABSL).  În prezent, în Optima activează 400 de angajați în centrele din București, Iași și Brasov. Optima face parte din Grupul Next Capital cu afaceri în factoring, cumpărare și recuperare de creanţe, cu o valoare anuală a finanţărilor de peste 50 de milioane de euro.

 

[P]

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.