RATBV desființează o linie „fantomă”. Pe alte trasee din Brașov crește frecvența de circulație a mijloacelor de transport, dar alte linii rămân, în continuare aglomerate

RATBV a transmis Consiliului Local Brașov o informare privind actualizarea programului de transport public de călători în municipiul Brașov. 

Conform documentului amintit, din 15 martie este desființată linia 19 (Noua – Ocolitoarea Brașovului – Triaj). 

„Linia 19 cuprinde în programul de transport o singură cursă ce se execută la ora de vârf de dimineaţă din zilele lucrătoare. Numărul de utilizatori ai Liniei 19 este aproape inexistent astfel încât alocarea în continuare a unui autobuz cu şofer în intervalul orar de vârf, pentru acest traseu, se dovedeşte a fi o măsură ineficientă”, se arată în informarea transmisă Consiliului Local Brașov.  

Pe de altă parte, în informarea amintită se arată că din 22 martie a fost programată creșterea frecvenței de circulație pe liniile 7, 8, 25 și 36 „ca urmare a identificării unor creşteri ale fluxurilor de călători în intervalele orare de vârf ale zilelor lucrătoare, în vederea asigurării distanţării călătorilor în mijloacelede transport public”. 

Ce măsuri au fost stabilite pentru cele patru linii: 

1) Linia 7, Roman – Rulmentul: 8 curse suplimentare / zi, prin introducerea celui deal 4lea vehicul la orele de vârf din zilele lucrătoare; rezultă cca. 2654 km/lună în plus.

2) Linia 8, Saturn – Rulmentul: 8 curse suplimentare / zi, prin introducerea celui deal 9lea vehicul la orele de vârf din zilele lucrătoare; rezultă cca. 2352 km/lună în plus. 

3) Linia 25, Avantgarden – Roman7 curse suplimentare / zi, prin introducerea celui deal 3lea autobuz la orele de vârf din zilele lucrătoare. Prelungirea până la terminalul Roman a curselor care se execută în prezent pe tronsonul Avantgarden Gara Braşov. Astfel din 8 curse/zi lucrătoare care întorc la Gara Braşov vor rezulta 7 curse care vor întoarce la Roman, respectiv din 20 curse / zi weekend care întorc la Gara Braşov vor rezulta 13 curse care vor întoarce la Roman. . Modificările de mai sus presupun efectuarea a cca. 4461 km suplimentari/lună. 

4) Linia 36, Independenţei – Livada Poștei: 9 curse suplimentare / zi, prin introducerea celui deal 7lea vehicul la orele de vârf din zilele lucrătoare; rezultă cca. 2136 km/luîn plus

Liniile 5 sau 17, în continuare, aglomerate

Pentru alte linii aglomerate din Brașov, cum sunt, de exemplu, 5 sau 17 nu au fost propuse măsuri de reducere a aglomerației. În aceste condiții, în special la orele de vârf, pe cele două rute, pasagerilor le va fi imposibil să stea la mai mult de un metru distanță de „vecin”, mai ales când pe traseu sunt scoase autobuze scurte, de 12 m. De asemenea, imposibilă devine respectarea indicației care prevede că pasagerii se pot așeza numai pe scaunele pe care scrie „recomandat”. 

1 Comentariu

  1. Sînteți prea proști și prea ticăloși să mai faceți un transport mai decent decît înainte de1989 și atît de decent cum se reușise dupã 1990 cu siguranță niciodată . P.S.-Asta foarte pe scurt ! Scripcaru ca reprezentant al lui Băsescu in teritoriu a distrus toate transporturile în beneficiul altora (samsarilor de mașini ,firme taximetrie ,etc.) și în defavoarea pietonilor ! ! Felicitări pentru distrugerea și ineficiența de care ați dat și veți da dovadă in continuare cu siguranță !!!

Dă-i un răspuns lui Jimi Cionca Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.