Târgul de produse locale anunţat de Primăria Braşov, în parteneriat cu un organizator privat, săptămâna trecută nu a reuşit să atragă un număr prea mare de comercianţi. Din cele 20 de standuri puse la dispoziție de organizatori vor fi ocupate doar 17, după cum au anunţat reprezentanţii Primăriei Braşov. Târgul va avea loc în perioada 29 aprilie – 1 mai, în Piaţa Sfatului, în paralel cu un altul, care are loc la Centrul Cultural Reduta.
Potrivit şefei Biroului Relații Externe, Turism și Evenimente din Primăria Braşov, Nicoleta Cîrjan, pentru Târgul producătorilor locali s-au înscris 20 de oferte, însă trei nu s-au încadrat în cerinţele impuse, fiind vorba de comercianţi care nu vindeau produse alimentare.
Reamintim că acest târg al producătorilor locali este unul pe care Primăria Braşov îl organizează în parteneriat cu comunitatea „ROMO: De la Producător Direct la Consumator”. Organizarea a stârnit unele discuţii în comunitatea braşoveană, întrucât unele dintre prevederile de impuse de organizatori au părut cel puţin lipsite de coerenţe şi creatoare de potențiale discriminări. Mai exact, prin criteriile de participare impuse, au fost favorizați acei producători care se promovează intens pe social media.
Pe de altă partem acest eveniment a tras atenţia şi prim faptul că un SRL recent înființat și având un singur angajat, a fost implicat de primărie în organizare, firma respectivă fiind cea care va beneficia de o taxă impusă comercianților, pentru promovare. Mai multe detalii, AICI
Conform declarațiilor reprezentanților Primăriei Brașov, la Târgul meșteșugăresc, un alt eveniment din această perioadă, vor participa 32 de artizani.
Fii primul care comentează