Primăria Ghimbav se digitalizează. Se va reduce cantitatea de „informație pe hârtie”

Angajații Primăriei Ghimbav și cetățenii orașului vor scăpa de multe hârtii, după ce serviciile instituției vor fi digitalizate. Pentru achiziționarea programelor informatice, a licențelor și a altor servicii necesare digitalizării instituției, Primăria Ghimbav a lansat o licitație pe platforma electronică de achiziții publice, iar ofertele din partea firmelor interesate sunt așteptate până în 8 august. Valoarea estimată a contractului este de 1.008.403 lei, fără TVA. 

Conform reprezentanților Primăriei Ghimbav, acest proiect este implementat în condițiile în care cetăţeanul se aşteaptă ca serviciile publice să fie furnizate mai eficient, mai rapid şi adaptate la tehnologia modernă actuală, printr-un acces facil în mediul online. Totodată, după implementarea sistemului informatic și familizarea angajaților instituției cu el, activitatea de la nivelul primăriei se va eficientiza, având în vedere că se va reduce cantitatea de informație pe hârtie. 

Sistemul informatic ce va fi implementat la Primăria Ghimbav va avea două componente.

Ce facilități vor fi oferite cetățenilor 

O componentă va fi destinată activităților din instituție, care va permite managementul digitalizat al documentelor, gestionarea taxelor și impozitelor, a activităților ce țin de asistența socială, dar și programe de contabilitate, resurse umane (inclusiv sisteme de evaluare). 

Cealaltă componentă, destinată relației cu cetățeanul, va fi un portal. Acesta va conține informații utile. De asemenea, prin intermediul acestei platforme va fi posibilă plata online a taxelor și impozitelor, depunerea sau solicitarea unor documente. 

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.