Licitația prin care Primăria a încercat să concesioneze locurile din parcările publice din municipiul Brașov, lansată în 19 ianuarie 2018, a fost suspendată în 16 februarie. Decizia a fost luată după ce în 12 februarie, 13 februarie și 16 februarie au fost depuse 3 contestații de către firmele interesate de acest contract.
Potrivit anunțului postat pe siteul Sistemului Electronic de Achiziții Publice, procedura lansatà de Municipalitate vizează concesionarea, pentru o perioadă de 10 ani, a 10.200 de locuri din parcările publice cu plată din municipiul Braşov. Numărul acestor parcări este de cinci ori mai mare față de cel care acum este gestionat de operatorul privat P&P, cu care Primăria Brașov are contract în momentul de față.
Noul contract ar urma să se semneze pentru o perioadă de 10 ani, perioadă în care Primăria ar urma să încaseze o redevență minimă de 35% din veniturile încasate de concesionar din exploatarea parcărilor, dar nu mai puţin de 400.000 lei/lună.
Totodată, prin caietul de sarcini au fost impuse mai multe condiții privind plata parcărilor, dar și gestionarea relației cu clienții (Vezi AICI detaliile licitației).
Fii la curent cu cele mai importante știri din Brașov, direct pe telefonul tău. Descarcă aplicația BrasovMetropolitan pentru iphone-ul tău!

Fii primul care comentează