Când vom circula, de fapt, pe Ocolitoare? De azi, constructorul plăteşte 0,1% pentru fiecare zi de întârziere!

Unde se situează ocolitoarea municipiului Braşov, faţă de graficele stabilite:

TRONSONUL III: (Stupini – ieşirea din Braşov spre Ghimbav, 6,3 km)

  • Termen de finalizare: 23.04.2013;
  • lucrările au atins un procent de 75,5%  faţă de procentul programat de 95% conform programului stabilit;
  • s-au plătit până acum 43.860.223  lei fără TVA din valoarea de contract acceptată de 97.587.883 lei fără TVA

TRONSONUL I: (DN 1 – DN 11,  7,3 km)

  • Termen de finalizare: 15.05.2013;
  • lucrările au atins un procent de 40,5% faţă de procentul programat de 64,62% conform programului stabilit;
  •  s-au plătit până acum 40.390.586  lei fără TVA din valoarea de contract acceptată de 129.682.084 lei fără TVA.

Contractul de execuţie încheiat de CNADNR cu cei doi constructori care lucrează la TI şi TIII prevede penalizăţi de 0,1% din valoarea contractului pentru fiecare zi de întârziere peste termenele stabilite. Suma reprezentînd cuantumul penalităţilor de întîrziere nu va putea depăşi 15% din valoarea de contract acceptată. Pe de altă parte, pentru stabilirea aplicării penalităţilor se va efectua o analiză a cauzelor generatoare de întîrzieri. Rămâne de văzut dacă în urma analizei CNADNR va considera că este sau nu cazul să aplice penalităţi.

ocolit_mic

TRONSON II (dublare)

Tot cu bani europeni, prin CNADNR, ar trebui să se realizeze şi dublarea celui de-al II-lea tronson al ocolitoarei (între DN 11 şi DN 13, pe ruta Triaj-Stupini). Acest tronson se desprinde din DN 11 cu un pasaj superior, traversează râul Durbav cu un pod , intersectează DJ 103  cu o giraţie , traversează pârâul Timiş cu un pod, traversează CF Brasov Sighisoara cu un pasaj superior, intersectează drumul DN 13 cu un pasaj rutier superior. Deocamdată, susţin reprezentanţii primăriei, pentru acest obiectiv, CNADNR elaborează studiul de fezabilitate.

Detalii proiect TII:

  •  Lungime: 5,70 km
  • 2 benzi de circulaţie pe sens,  profil de autostradă cu zona mediană
  • 1 pasaj superior peste CF Braşov – Sighişoara
  • 1 pod peste pârâul Durbav
  • 1 pod peste  pârâul Timiş
  • 1 intersecţie giratorie la intersecţia cu DJ 103

Traseul se desprinde din DN 11 cu un pasaj superior, traversează râul Durbav cu un pod ,  intersecteazăDJ 103  cu o giraţie , traversează pârâul Timiş cu un pod , traversează CF Brasov Sighisoara cu un pasaj superior, intersectează drumul DN 13 cu un pasaj rutier superior

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.