Lucrările de închidere a depozitelor nenconforme din județul Brașov nu vor începe mai repede de începutul anului 2019

Consiliul Județean Brașov lansat licitația pentru elaborarea Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor din județul Brașov, contract evaluat la 4,6 milioane de lei. Potrivit anunțului licitației, contractul presupune servicii de consultanță și asistență tehnică pentru elaborarea și implementarea proiectului, respectiv întocmirea documentațiilor premergătoare și/sau parte integrantă a cererii de finanțare pentru accesarea fondurilor din cadrul Programului Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, respectiv asigurarea managementului de proiect și asistenței tehnice până la finalizarea implementării proiectului și a procedurilor de delegare a serviciului.
Consultanții interesați de acest contract vor putea depune ofertele până în 18 decembrie 2017, urmând ca acestea să fie evaluate până cel mai tâziu în 18 ianuarie 2018. Durata contractului va fi de 72 de luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor.
Potrivit administrației județene, firma care va obține contractul va pregăti strategia integrată pentru managementul deşeurilor, dar se va ocupa și de actualizarea Master Planului privind managementul deşeurilor în județul Brașov. Totodată, consultantul va pregăti studiile de fezabilitate pentru proiectele incluse în Master Plan și va pregăti dosarele pentru obținerea banilor europeni.
Reprezentanții Consiliului Județean au precizat că prima prioritate va fi închiderea depozitelor de deșeuri neconforme din județul Brașov, lucrări care vor fi realizate de administrația județeană, care poate accesa fonduri nerambursabile prin POIM 2014 – 2020.. În primă fază se va organiza licitația pentru elaborarea proiectelor tehnice aferente închiderii depozitelor, iar termenul estimat pentru începerea lucrărilor este începutul anului 2019.

Follow and like us:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*