Operatorii call-center de la DSP Brașov, depășiți de numărul mare de apeluri. Allen Coliban: „Sunt aproximativ 1.000 de anchete restante”

Direcția de Sănătate Publică (DSP) Brașov pare depășită de numărul mare de cazuri de infectare cu noul coronavirus, care implică și realizarea unor anchete epidemiologice, care presupun obținerea unor informații de la pacienți, inclusiv în ceea ce privește contacții.

De altfel, marți, primarul Brașovului, Allen Coliban, a declarat: 

„În acest moment, Direcția de Sănătate Publică Brașov are aproximativ 1.000 de anchete restante, dar cred că în scurt timp situația se va remedia. Direcția de Sănătate Publică este supra-aglomerată, pentru că are foarte multe teste de făcut, iar call-center-ul nu mai face față”.

De asemenea, reprezentantul Primăriei Brașov a amintit că municipalitatea brașoveană a pus la dispoziția DSP, pentru a lucra în call-center, 40 de angajați (cadre medicale școlare). 

Parteneriat între Primăria Brașov și Direcția de Sănătate Publică Brașov

Persoanele respective au fost „detașate” în baza uni parteneriat încheiat între Primăria Brașov și Direcția de Sănătate Publică Brașov. Prin același parteneriat, municipalitatea brașoveană a pus la dispoziția Direcției de Sănătate Publică un spațiu din incinta sediului Direcției de Asistență Socială (de pe strada Panselelor), pentru amenajarea unui centru de recoltare a probelor pentru testarea suspecților de infectare cu noul coronavirus.  

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.