Sesizează Protecţia Consumatorului pe WhatsApp! ANPC are un număr special pentru mesajele scrise ale clienţilor

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a înființat un număr special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje şi sesizări în aplicația WhatsApp. În acest fel , ANPC vrea s fluidizeze comunicarea directă cu consumatorii din toată țara, în special cu privire la facturile greșite la energie.

Numărul de telefon, pentru aplicația WhatsApp este 0790219551.

„Am înființat acest număr special, care se va afla în permanență la mine, pentru a putea fi cât mai aproape de consumator și a mă putea implica personal în gestionarea situațiilor urgente care pot apărea și care vor fi semnalate astfel”, a declarat Horia Constantinescu, președinte ANPC.

La acest număr, care nu va folosi funcția de apel video sau cu voce, sunt așteptate mesajele scrise și imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgență în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul țării.  Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică și gaze naturale, cazuri de debranșări, pentru neplată a unor facturi greșite la energie încă necorectate, precum și situații urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.