Firma fondatoarei radioului Itsy Bitsy (dedicat copiilor şi părinţilor) Nadia Tătaru, MAP Advertising din Bucureşti, a renunțat la realizarea brandului Brașovului. Pregătirea brandului Brașovului a fost obținută de firma în luna decembrie a anului trecut prin atribuire directă, contra sumei de 154.700 lei fără TVA, însă, au anunțat reprezentanții primăriei Brașov, procedura a fost anulată în 21 martie 2022.
Nadia Tătaru este soția lui Felix Tătaru, martor în dosarul Gala Bute, în care a fost implicată şi Elena Udrea.
Caiet de sarcini, realizat în baza unui studiu al AMB
Reprezentanții Primăriei Brașov au explicat că „la baza achiziției pentru dezvoltarea unei identități de brand pentru municipiul Brașov a stat studiul de atitudini și comportamente ale locuitorilor Brașovului, pus la dispoziția municipalității de Agenția Metropolitană Brașov”.
„La momentul demarării contractului, cele două părți, primăria și MAP Advertising, au ajuns la concluzia că cele prevăzute în caietul de sarcini nu acoperă așteptările și nevoile municipalității, cele două părți au renunțat la punerea în practică a acestei achiziții, astfel că procedura a fost anulată”, au explicat reprezentanții Primăriei Brașov.
Ce va urma?
Cum s-a renunțat la acest contract, municipalitatea brașoveană a încercat să găsească o altă variantă pentru a realiza brandul Brașovului. „Unul dintre obiectivele Municipalității în ceea ce privește dezvoltarea turistică a orașului este înființarea unei Organizații pentru Managementul Destinației. Una dintre obligațiile prioritare a acestei OMD va fi și realizarea brandului de oraș, care va include și o strategie pe baza căreia să fie construit acest brand”, au mai spus reprezentanții Primăriei Brașov.
1 Trackback / Pingback