Comprest Brașov caută specialiști în domeniile juridic, resurse umane și mediu. Ce oferă angajatorul și care sunt cerințele de la candidați

SC Comprest SA Brașov recrutează specialiști în domeniile juridic, resurse umane și mediu. Pentru aceste posturi, firma brașoveană început procedura de recrutare și selecție. 

Pentru ce posturi se fac angajări 

1. Consilier Juridic

 Candidatul/a ideal/ă

  • Dorință de învățare și dezvoltare; 
  • Responsabil și organizat, ce respectă o bună planificare și prioritizare a responsabilităților; 
  • Atent la detalii și răbdător; 
  • Capacitate de analiza și sinteză; 
  • Cunoștințe de operare a calculatorului și a programelor specifice necesare (Excel, Outlook, browser web); 
  • Orice altă calitate reprezintă un avantaj.

Cerințele postului:

  • Licență în domeniul juridic; 
  • Cunoștințe teoretice și practice solide în dreptul civil, dreptul administrativ, dreptul muncii, contracte speciale; 
  • Experiența în domeniu reprezintă un avantaj. 

Descrierea jobului

Ce o să facă persoana care ocupă postul de consilier juridic?

  • Gestionează portofoliul de dosare execuționale cu privire la recuperarea creanțelor de la debitorii societății; 
  • Colaborarea cu departamentul Urmărire creanțe; 
  • Redactează, revizuiește, avizează acte cu caracter juridic (acte de procedură, documente contractuale, cereri, notificări, declarații, proceduri și instrucțiuni interne); 
  • Asigură consultanța și informarea permanenta a conducerii societății cu privire la modificările legislative; 
  • Acordă asistență, consultanță și reprezentare juridică companiei; 
  • Asigură suport pentru documentele de specialitate ale fiecărui departament în privința aspectelor legale și conformarea cu legislația și politicile/regulamentele societății; 
  • Păstrează confidențialitatea tuturor datelor la care are acces. 

Ce oferă Comprest SA?
– 8 ore petrecute la muncă cu drag și voie bună; 
– Salariu motivant; 
– Bonuri de masă; 
– Posibilitate de dezvoltare profesională; 
– Colectiv harnic și entuziast; 
– Atmosferă de lucru plăcută. 

„Dacă această descriere se potrivește cu aspirațiile voastre, așteptăm sa ne cunoaștem mai bine!”, este mesajul transmis de Comprest celor celor interesați de acest post. 

2. Responsabil de mediu 

Candidatul/a ideal

Cum arată pentru noi candidatul/a ideal/ă?

  • Responsabil/a, atent/ă la detalii, sociabil/ă, empatic/ă, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/ă, dar si plin/ă de energie;
  • Organizat/ă, cu bune abilitați de planificare si prioritizare, spirit de observație, răbdare, viteză de reacție, capacitate de comunicare;
  • Să aibă capacitate de analiză și sinteză;
  • Optimist/ă, să știe să zâmbească chiar și atunci când nivelul de stres este ridicat;
  • Să aibă cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail). 

Cerințele postului:

  • Experiență în domeniu: minim 3 ani
  • Calificări/Specializări specifice domeniului: responsabil de mediu, managementul deșeurilor.
  • Cunoaşterea legislaţiei de mediu (constituie avantaj cunoaşterea legislaţiei privind gestionarea deşeurilor);
  • Cunoștințe Sisteme de Management de Mediu.

Descrierea Jobului

Ce o să facă responsabilul de mediu?

  • Asigură implementarea și menținerea conformității cu cerințele referitoare la protecția mediului din legislația aplicabilă inclusiv cele specificate în autorizația de mediu;
  • Întocmeşte raportările periodice referitoare la gestiunea deşeurilor colectate, depozitate și valorificate conform datelor furnizate de serviciile de producţie si le transmite către instituţiile abilitate;
  • Pregătește documentațiile necesare și asigură obținerea/revizia autorizațiilor, acordurilor, avizelor din domeniul protecției mediului, necesare pentru desfășurarea activității;
  • Evaluează impactul de mediu produs de companie și acționează în sensul reducerii și chiar al eliminării lui, prin respectarea normelor legale;
  • Identifică aspectele legate de mediu ce caracterizează activitățile desfășurate de societate;
  • Monitorizează și îmbunătățește activitățile legate de mediu;
  • Participă împreună cu organele de control la inspecţii efectuate de către acestea în cadrul societăţii;
  • Păstrează confidențialitatea tuturor datelor la care are acces. 

Ce oferă Comprest SA?
– 8 ore petrecute la munca cu drag si voie bună; 
– Salariu motivant;
– Bonuri de masă; 
– Posibilitate de dezvoltare personală; 
– Colectiv harnic și entuziast; 
– Atmosferă de lucru plăcută. 

„Dacă această descriere se potrivește cu aspirațiile voastre, așteptăm să ne cunoaștem mai bine!”, este mesajul transmis de Comprest celor celor interesați de acest post. 

 3. Inspector Resurse Umane 

Candidatul/a ideal

Cum arată candidatul/a ideal/ă?

  • Având în vedere că va lucra în Departamentul de Resurse Umane, confidențialitatea reprezintă un aspect foarte important. De asemenea, este deosebit de important ca persoana să aibă capacități dezvoltate de a interacționa cu oamenii și de a acorda suportul necesar în probleme legate de administrarea de personal și resurse umane; 
  • Responsabil/ă, atent/ă la detalii, sociabil/ă, empatic/ă, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/ă, dar și plin/ă de energie;
  • Organizat/ă, cu bune abilitați de planificare și prioritizare, spirit de observație, răbdare, viteza de reacție, capacitate de comunicare;
  • Optimist/ă, să știe să zâmbească chiar si atunci când nivelul de stres este ridicat. 

Cerințele postului:

  • Experiență: minim 3 ani într-o poziție similară;
  • Calificări/specializări specifice domeniului: atestat de Inspector Resurse Umane;
  • Cunoștințe bune REVISAL precum și cunoștințe temeinice de legislația muncii; capacitate de a se adapta modificărilor legislative;
  • Cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail);

Descrierea jobului

Ce o să facă inspectorul de resurse umane?

  • Întocmește, gestionează și distribuie documentele specifice activității de administrare de personal, a documentelor necesare actualilor/foștilor angajați;
  • Organizează, menține și arhivează dosarele de personal;
  • Întocmește documentele de angajare, modificare, suspendare și încetare a activității pentru salariați;
  • Colaborează cu departamentele interne pentru a asigura un flux de comunicare stabil și eficient;
  • Întocmește diverse rapoarte și evidente solicitate de șeful de serviciu și de conducerea societății. 

Ce oferă Comprest SA:

  • 8 ore petrecute la muncă cu drag și voie bună; 
  • salariu motivant;
  • tichete de masă; 
  • posibilitate de dezvoltare personală;
  • lucru într-o echipa dinamică. 

„Dacă această descriere se potrivește cu aspirațiile voastre, așteptăm să ne cunoaștem mai bine!”, este mesajul transmis de Comprest celor celor interesați de acest post. 

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.