Primăria Brașov va funcționa tot pe organigrama veche. Cea nouă nici măcar nu a mai fost supusă aprobării

Ședința de îndată a Consiliului Local Brașov, convocată de primarul Allen Coliban pentru pentru ora 10.00, s-a încheiat foarte repede, după ce aleșii locali nu au aprobat ordinea de zi.

Consilierii au fost convocați pentru a vota noua organigramă a primăriei, dar și înființarea Direcției de Administrare a Unităților de Învățământ din Municipiul Brașov. Ordinea de zi a fost respinsă de consilieri – cu 12 voturi „pentru”, un vot împotrivă și 13 abțineri, care se contabilizează ca voturi împotrivă – astfel că cele două proiecte de hotărâre nu au mai vor supuse aprobării. Pentru a fi aprobată, ordinea de zi avea nevoie de 14 voturi „pentru”.

Reamintim că cele două proiecte de hotărâre au fost supuse aprobării în nenumărate ședințe, însă de fiecare dată au fost respinse de Consiliul Local Brașov.

În prezent, în organigrama Primăriei Brașov sunt prevăzute 323 de posturi, iar propunerea era ca numărul acestora să crească la 444.

În ceea ce privește Direcția de Administrare a Unităților de Învățământ, aceasta ar fi urmat să aibă în jur de 180 de salariați, cu precizarea că mulți ar fi urmat să fie preluați de la Direcția de Asistență Socială (DAS), odată cu transferul serviciilor medicale din școli de la DAS către noua structură.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.