Aplicaţia “Rabla local” s-a blocat la scurt timp după deschidere. Sute de oameni au reclamat că verificarea anti-robot nu funcţionează

Programul privind privind casarea autovehiculelor uzate – Rabla Local – a început luni, de la ora ora 10:00. Persoanele fizice trebuiau să se înscrie pentru a primi 3.000 lei în schimbul casării unui autovehicul vechi şi poluant. La doar câteva minute după deschidere, sute de persoane au reclamat însă, că aplicaţia nu poate fi accesată.

Programul “Rabla local” s-a deschis azi la ora 10.00 şi va permite persoanelor fizice să se înscrie, prin intermediul aplicaţiei informatice, până ora 16:30 sau până la epuizarea bugetului alocat fiecărei unităţi administrativ-teritoriale (UAT). Cel puţin acesta era planul Administraţiei Fondului de Mediu…

La câteva minute după ora 10.00 însă, sute de persoane reclamau, pe pagina de Facebook a AFM, că aplicaţia s-a blocat şi că nu pot face paşii necesari pentru a se înscrie. Utilizatorii platformei au precizat că nu pot depune cererea, întrucât verificarea anti-robot – captcha – nu funcţionează, astfel că sunt nevoiţi să treacă repetitiv prin testul anti-robot şi astfel nu pot trece la paşii următori.

Aplicaţie bătaie de joc. După 20 min de aşteptare în telefon au raspuns. Ca de obicei, este o problema tehnică si se va remedia curând. Trăim în România şi asta ne ocupă tot timpul. RUSINE”, a scris pe pagina ded Facebook a Administraţiei Fondului pentru Mediu unul dintre cei interesaţi.

Sunt deja sute de comentarii, în aceeaşi notă:

“Nu merge, este destul de suspect”.
“Bătaia de joc continuă”.
“O nouă lansare cu succes marca AFM”.
“Sa ne trezim că atunci când merge e epuizat bugetul”.

AFM: Aplicaţia funcţionează lent din cauza numărului mare de accesări

Administraţia Fondului pentru Mediu a transmis, luni, într-un comunicat de presă, că, din cauza numărului foarte mare de accesări, înscrierea persoanelor fizice în cadrul Programului privind privind casarea autovehiculelor uzate – Rabla Local se desfăşoară într-un rimt mai lent.

”Până la ora 11 s-au înscris peste 600 de persoane fizice în cadrul programului prin intermediul aplicaţiei. Echipa IT din cadrul Administraţiei Fondului pentru Mediu lucrează pentru funcţionarea în parametri normali ai aplicaţiei în cel mai scurt timp”, a transmis AFM.

În schimb, Administraţia Fondului de Mediu nu a oferit un punct de vedere referitor la blocajul aplicaţiei şi la nefuncţionarea verificării anti-robot.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.