Primăria Codlea încearcă pentru a cincea oară să facă Studiul de Fezabilitate pentru Ocolitoarea municipiului

Primăria municipiului Codlea face o nouă încercare de a contracta serviciile de întocmire a unui studiu de fezabilitate pentru ocolitoare localității. Este a cincea oară când administrația locală lansează o procedură de achiziție publică pe SICAP și de această dată ofertele sunt așteptate până la data de 28 august. Serviciile de consultanță pentru întocmirea studiului de fezabilitate sunt estimate la 252.100 lei fără TVA  (299.999 de lei, cu TVA inclus).

Anterior Primăria Codlea a mai lansat cțteva proceduri de achiziție publică pentru întocmirea SF-ului:

  • 26 noiembrie 2019, la prima încercae, contractul a fost estimat 168.067 lei fără TVA. Atunci nu s-a înregistrat nicio ofertă pentru acest contract.
  • 11 decembrie 2019, a doua încercare, a fost anulată.
  • 18 decembrie 2019, a treia încercare, nu a existat vreo ofertă. 
  • ianuarie 2020, a patra încercare. Prețul contractului a crescut la 252.100 de lei fără TVA, ca cel de acum, așa că a apărut și un ofertant. Acesta însă, nu a depus toate documentele așa că și această procedura s-a anulat.
  • 27 iulie , a cincea încercarea de contractare a serviciilor, la același preț de 252.100 fără TVA (299.999 cu TVA inclus), are termen de depunere a ofertelor până la 28 august.

Primul SF pentru Ocolitoarea municipiului Codlea are o vechime de peste 10 ani

Ocolitoare municipiului Codlea nu este un proiect nou. Pentru această investiție a existat un studiu de fezabilitate întocmit în 2009, care stabilea și un traseu pentru acest drum.

Ocolitoare ar fi trebuit fie o arteră de 6,2 km, cu patru benzi, care să se despindă din drumul național DN1 (care trece apoi prin interiorul localității). Această desprindere era planificată chiar de la intrarea în oraș dinspre Ghimbav, pentru ca apoi drumul să traverseze calea ferată Brașov – Sibiu, să treacă peste drumul județean 112A (care merge spre Hălchiu) și să revină în DN1 la ieșire din Codlea dpre Făgăraș.

Traseul avea în plan două pasaje pesste calea ferată, un pod peste Vulcănița și un nod rutier la Codlea Nord. În 2009, studiul de fezabilitatea stabilea o valoare de 25,999 milioane euro pentru realizarea acestei ocolitoare.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.